Meer dan jezelf kan je niet zijn + Nieuw logo

foto 2 (4)

Het heeft even geduurd, voordat ik dit durfde te doen. Mezelf blood stellen aan het internet. Er zijn best veel dingen waar ik mee worstel en dit is er een van, onzekerheid overmant heel veel zaken en dat straal ik soms ook uit. Maar vandaag praat ik daar gewoon op en bloot over met jullie, dit is mijn eerste stap in de goede richting.

Gisteravond besloot ik om een foto van mijzelf neer te zetten,om een stapje vooruit te gaan met mijn onzekerheid . Omdat er al een tijdje  allemaal scenario’s door me hoofd spoken met wat er allemaal wel niet zou kunnen gebeuren, als ik het zou doen. Ik ben immers mijn blog begonnen om mijn doelen en dromen na te jagen, en ik wil dit dan ook als een doel maken om te werken aan mijzelf. Ik wil dat mijn blog onder andere een ontwikkeling word voor mijn binnenste ik , zodat ik er een sterker persoon van kan worden.

Behalve dat ik nu gekozen heb om mijn foto op het internet te plaatsen , heb ik sinds gister ook een nieuw logo zoals je bovenaan kan zien. Ik ben er erg blij mee ,en heb hem zelf gemaakt. Het past echt bij mij , en ik was toe aan iets anders. Ook ben ik heel blij met het resultaat , en ik vond het leuk om te doen. Deze houd ik dan ook , want ben er meer dan tevreden mee!

cropped-headerimage1xxlove.jpg

Het is tijd voor een nieuw levensfase, eentje waar ik mezelf de ruimte geef om mezelf op elk opzicht te laten groeien, trots te zijn op wie ik ben en waar ik voor sta. Niet bij de pakken neerzitten , en vooral voor alles gaan waar ik gelukkig van word.

Zowel de positieve als negatieve reacties neem ik voor lief, uiteindelijk kom ik er alleen maar sterker uit. 

 

 

Een reactie plaatsen

39 reacties

  1. Mooi hoe je het verwoord dit artikel. Maar jij hoeft niet onzeker te zijn, prachtige glimlach en stralende ogen. Ik vind het altijd erg leuk om een gezicht achter een blog te zien. Je logo is mooi geworden, knap gedaan want dat lukt mij nog niet helaas. Strong Woman!

    Beantwoorden
  2. Ummi van Imraan

     /  30 juli 2014

    So so Lobi ❤

    Beantwoorden
  3. Erg goed dat je een stapje vooruit gaat! Echt een mooie logo trouwnens! xx

    Beantwoorden
  4. Het is inderdaad een beetje eng om jezelf te tonen op het internet, het neemt een stukje van je privacy weg, maar langs de andere kant is dat ook weer een relatief begrip geworden.
    Je hebt niets om onzeker over te zijn, je bent een knappe dame! Mooi nieuw logo ook!

    X Sara

    Beantwoorden
  5. Goed van je dat je jezelf durft te laten zien! Je hoeft helemaal niet onzeker te zijn. Je bent een prachtige meid! Je nieuwe logo vind ik ook heel gaaf 🙂 Liefs

    Beantwoorden
  6. Leuk dat je jezelf laat zien! Dat maakt het allemaal net iets persoonlijker. Je hoeft echt niet onzeker te zijn!

    Beantwoorden
  7. Ik vind het ook leuk dat je jezelf laat zien! Persoonlijkheid vind ik heel belangrijk en leuk bij een blog :). Je logo vind ik ook heel mooi <3!

    Beantwoorden
  8. Kim

     /  30 juli 2014

    Ik was erg benieuwd naar wie er achter dit leuke blog zit. Leuk om je te zien!

    Beantwoorden
  9. Heel mooi verwoord en je mag zeker trots op jezelf wezen en knap dat je deze stap neemt. Doe wat goed voelt! Je nieuwe logo is heel mooi geworden.

    Beantwoorden
  10. Sophie

     /  30 juli 2014

    Way to go schat!

    Beantwoorden
  11. soumstra

     /  30 juli 2014

    Ma sha Allaah mooie ummie ben jij!! Je straalt geluk uit!!! Veel liefs

    Beantwoorden
  12. Wat goed dat je deze stap hebt durven zetten! Ik vind dat je een erg mooi gezicht hebt, je straalt heel lief uit! 🙂 Je nieuwe logo vind ik ook erg gaaf!

    Beantwoorden
  13. Whaaat! Wat ben jij een knappe dame!! JIj mag niets dan trots zijn op jezelf, ook omdat je dit durft. Het internet kan een wrede wereld zijn dus ik snap dat het niet altijd makkelijk is om jezelf zo bloot te geven. Proficiat met je banner, het ziet er heel mooi uit. En ik wil je ook bedanken voor alle lieve comments dat je op mijn blog plaats.

    Beantwoorden
  14. Beautiful! Masha Allah 🙂

    Beantwoorden
  15. Wat leuk dat je jezelf zo toont. Ik vind je een ontzettend mooie en lieve uitstraling hebben!! En een mooie banner zeg, knap!

    Beantwoorden
  16. Ik ga gewoon compleet eerlijk tegen je zijn:
    Ik snap niet dat je jezelf niet eerder hebt laten zien.
    Je bent echt leuk!
    Ik had je heel anders voorgesteld. Haha.
    Ik dacht dat je licht getint was met heel lang lichtbruin haar.
    Geen idee waarom ik het dacht, maar toch!
    Maar je hebt echt lieve ogen en een leuk gezicht.
    Hartstikke goed dat je deze stap genomen hebt!
    En je banner is stoer 🙂

    Beantwoorden
  17. Wat een leuke foto, je mag oprecht trots zijn op jezelf en je mooie blog! Liefs, Asmahane

    Beantwoorden
  18. Layla umm Sayfullah

     /  30 juli 2014

    Lieve Ayaah ,

    Je bent een prachtvrouw van binnen en buiten tabaraka Allaah !! Wees trots op je zelf ; ik weet zeker dat Faytje trots op je zal zijn met een moeder als jij ! Allaahuma baariek. Moge Allaah ta’ala je gezinnetje omringen met veel liefde omwille van Hem , ‘Azza wa Djall

    Liefs ,

    Layla umm Sayfullah 😘😘

    Beantwoorden
  19. Wat een mooie foto! 🙂 Super!

    En leuk je nieuwe logo

    Beantwoorden
  20. You go girl! Ik zie een stralende vrouw. Mooi!

    Beantwoorden
  21. Wat een prachtig nieuw logo heb je! En wat zie je er stralend uit!

    Beantwoorden
  22. Claudia

     /  30 juli 2014

    And you still look the same Maa-shaa’ Allaah♡

    Beantwoorden
  23. Je hebt geen enkele reden om onzeker te zijn! Prachtige foto.

    Beantwoorden
  24. Bo

     /  2 augustus 2014

    Wat een mooie vrouw ben je toch, je straalt echt op de foto! ❤

    Beantwoorden
  25. dailycupofblablabla

     /  3 augustus 2014

    Via jouw prachtige Instagram foto’s kom ik hier op je blog terecht. Wat een prachtkind heb je en heel leuke blog!

    Beantwoorden
  26. Je mag trots zijn op jezelf, je hebt prachtige ogen!

    Beantwoorden
  27. Appie

     /  5 augustus 2014

    Een heel mooi vormgegeven logo. Ontwerp je ook logo’s voor anderen? Stuur dan even een mailtje. Groet.

    Beantwoorden
  28. Salam, het is een prachtige foto, masha’Allah.

    Beantwoorden

Geef een reactie

