Persoonlijk: Eid, en hoe mijn dagje eruit zag.

PicMonkey Collage

Gisteren was het Eid, de Ramadan is afgelopen en die dag vieren wij feest. Het is net zoals kerst of Sinterklaas voor ons, en wij vieren het dan ook heel erg uitgebreid met familie, vrienden en naasten. Helaas vier ik deze niet met mijn familie, maar dat maakt het niet minder leuk, want ik kon mijn dagje heerlijk doorbrengen met mijn gezin.

Wij hebben het niet uitgebreid gevierd, maar wel heerlijk genoten. en dag vol met cadeautjes, lekker eten en genieten van elkaar.

❤ Ochtend

foto 1 (6)
Onze ochtend begonnen we met cadeau’s voor onze dochter, natuurlijk hebben wij deze zorgvuldig en zelf uitgekozen. Grappig om te zien want mijn dochter pakte haar pakjes voor de eerste keer zelf uit , en ze is nu pas 14 maanden. Ze is een hele slimme meid, en ze was er erg blij mee.
foto 2 (5)
Hier ben ik heel erg blij mee de knuffel heet Kikonico. Het is niet zomaar een knuffel het heeft een paar littekens op zijn bovenarm, een groot en een klein oor. Ook heeft Kikonico een  te groot hoofd. Door met hem te spelen ontdekt ze wat echt telt. Het innerlijk de liefde en niet de perfectie van de knuffel, want een ieder heeft zijn of haar eigen tekortkomingen. Daarbij doet de knuffel ook kiekeboe als je in zijn voetje drukt, mijn dochter vind dat helemaal geweldig.

Wel begrijpt ze het nog niet wat alle dingen inhouden, maar naarmate ze ouder word kan ik haar dit uitleggen , en zal ze zich ook niet anders voelen als ze zelf dingen heeft die ”anders” zijn. Vind het een hele mooie betekenis en dat is ook waarom we hem gekocht hebben! ( Van het andere cadeautje heb ik helaas geen foto gemaakt )

foto 1 (7)

❤ Middag / Avond

In de middag hebben , we lekker gewacht tot mijn man thuis was. Want die was kort na het uitpakken van de cadeaus even weg gegaan. Rond de vroege middag zijn we lekker even de stad in gegaan. Ik wou me dochter nog even in kiddieland in een autotje zetten maar helaas was het dicht.

Daarna zijn we de grotere stad in gegaan, en deed ik inspiratie op voor een eventueel cadeautje voor mijn man ( suggesties zijn welkom) we zijn binnenkort 2 jaar getrouwd!

foto 3 (5)

Ook snuffelde ik even bij de Rituals, op de een of andere manier vind me man het wel leuk al die verzorgings dingen zoals scrubs en douche foams! Leuk, want in het meeste is hij niet echt geïnteresseerd, Logisch het zijn echt vrouwen dingen.

foto (6)

Na even lekker gesnuffeld te hebben hadden we zin om ergens te gaan lunchen, en dat hadden we wel verdiend. Mijn dochter had verschrikkelijk dorst dus hebben we na een drankje te hebben besteld, de sap overgeschonken in haar flesje. want we waren haar drinken vergeten.

foto (8)

Ik nam een broodje met tonijn en cheader, en mijn man een broodje gezond. Mijn dochtertje heeft ook lekker gesnoept van mijn bordje.

foto 5 (1)

Nou dat heeft niet veel moeite gekost tot het op was haha.

Na het eten zijn we direct naar huis gegaan, we waren helemaal verzadigd, en hebben genoten. Later op de avond hebben we zoals afgesproken lekker even gegourmet om de avond heerlijk af te sluiten.

foto (10)

Het was heerlijk we hebben genoten , gelachen veel gepraat, maar vooral heel veel plezier gehad. Het was geen dag vol met familie maar we hebben het wel heel erg naar ons zin gehad. Dit zijn echt mijn geluksmomenten heerlijk met mijn gezin. Ervaren wat voor rijkdom je eigenlijk hebt door alleen al met je wondertje en je lieve man aan tafel te zitten eten , is al mijn hoogtepunt van de dag. Het was een mooie afsluiter.

❤ Dit was mijn dagje Eid, als je het leuk vind laat het me zeker weten.

Een reactie plaatsen

18 reacties

  1. Wat leuk de knuffel! Mijn dochtertje is nu 16 mnd zo’n knuffel zou ze erg leuk vinden! Ik ben gek op de producten van Rituals heerlijk!

    Beantwoorden
  2. Heerlijke foto’s. Nog gescoord bij Rituals? ☺️ Ben blij dat jullie een mooie en fijne dag samen hebben gehad!

    Beantwoorden
  3. Lieke

     /  29 juli 2014

    Wat had je een leuke dag, lekker die broodjes ook. Ik hou zoveel van bagels & Beans

    Beantwoorden
  4. Hmm al dat lekker eten 🙂

    Beantwoorden
  5. Erg leuk om te zien. Wat leuk van die knuffel!

    Beantwoorden
  6. Ooh wat een leuke foto’s!
    Die knuffel is zo lief 😀

    Beantwoorden
  7. Jasmijn

     /  29 juli 2014

    Leuk dat je zo een logje van je dag deelt, vind ik leuk om te zien

    Beantwoorden
  8. Ziet eruit als een fijne dag.
    En wat is die Kiconico leuk!
    Echt slim dat ze hem niet ‘perfect’ hebben gemaakt.
    Vind ik een heel mooi concept.

    Beantwoorden
  9. Ziet eruit als een hele fijne dag! Wat is die knuffel voor je dochter leuk zegt, en wat je zegt heel leerzaam inderdaad 🙂

    Beantwoorden
  10. Leuke foto’s! Echt een gezellige dag heb je gehad! Het idee achter Kikonico vind ik ook heel goed!

    Beantwoorden
  11. Leuke foto’s! Succes met het bedenken van het cadeautje, hehe.. Super leuk dat jullie binnenkort 2 jaar getrouwd zijn!

    Beantwoorden
  12. Wat heeft de knuffel een ontzettend mooie betekenis. Ik kende het niet maar vind het erg mooi. Gezellige dag hebben jullie gehad!

    Beantwoorden
  13. Fijn dat je zo’n leuke dag met je gezinnetje had. Je knuffeltje vind ik echt fantastisch!

    Beantwoorden
  14. Schattige knuffeltje! En wat zagen die broodjes er lekker uit.

    Beantwoorden
  15. Laila

     /  29 juli 2014

    Ziet er super uit, en het knuffeltje is ook heel erg leuk. Heb er nog nooit van gehoord lief!

    Beantwoorden
  16. Wat leuk om te lezen! 🙂 Wat een mooi verhaal ook, bij het knuffeltje! Het is belangrijk om van het leven te genieten! Interessant om te lezen!

    Beantwoorden
  17. Leuk om te lezen! 🙂

    Beantwoorden
  18. Een prachtige dag, zeker een bijzoner moment! Wat een mooie gedachte achter de knuffel, die hebben jullie goed uitgekozen :).

    Beantwoorden

Geef een reactie

