Onverwachts is altijd het leukste

foto (4)
Eergisteren waren we in Den haag, samen met mijn man. Onverwachts werden we uitgenodigd om te komen eten, en aangezien het ramadan is , werd dit dus later op de avond. Mijn man ging naar de mannen kant, en wij naar de vrouwenkant. zo hadden de mannen afgesproken om te gaan barbecueën en wij gingen gourmetten!

Aangezien ik me dochtertje mee had, was het best wel chaotisch, maar in deze was ik niet alleen. Want we zijn allemaal moeders, en het we hadden onze kinderen allemaal meegenomen, zo konden ze lekker met elkaar spelen en wij lekker genieten.

De bedoeling was dus om te gaan Gourmetten, helemaal onverwachts natuurlijk. Ook om lekker op bezoek te gaan was niet gepland, maar soms is onverwachts gewoon leuker. Gezellig als het was, was het dan eindelijk etenstijd!  Het leuke is dat we zelfs nog met het heerlijke weer, buiten zouden gaan gourmetten . Voor ons dubbele luxe! Lekker knus en gezellig, we verlichten de tuin met kaarsjes, en dekte het tafeltje met allemaal lekkers.

foto 2 (4)
Eenmaal klaar ging de gourmet aan, we hebben lekker gesproken gelachen. Maar vooral heerlijk gegeten. Heerlijk gekruid vlees, kruidenkaas, kruidenboter,stokbrood en allemaal lekkere groentes lagen op tafel! Vooral omdat het zo donker was , en de kaarsjes aanstonden was het extra gezellig, en sfeervol!
foto 1 (5)
Zoals je kan zien lag de tafel volgestouwd met eten. De kinderen genoten, ookal waren ze erg moe. Omdat het inmiddels al rond 12e was. (Wat natuurlijk een uitzondering is).  Toch had ik het deze avond erg naar mijn zin.

Na afloop had ik voor mijn man me weer kwam ophalen, een lekker bakje koffie. Om nog even de terugreis te overleven ,want het was inmiddels alweer een half twee s’nachts.
foto (5)
Voor we thuis waren was het alweer half drie  s’nachts . Het was heel laat geworden maar wel was het  super gezellig. Afgesproken bezoekjes of uitjes zijn leuk, Maar iets wat je niet verwacht is nog leuker. Heb die avond ook als een roosje geslapen. Maar deze dag verdiende een dikke tien.

 

Hoe waren jou afgelopen dagen?

P.s. De foto’s zijn genomen met mijn telefoon, kwalitatief misschien niet super maar wou het toch graag met jullie delen.

Een reactie plaatsen

19 reacties

  1. Jaimi

     /  26 juli 2014

    Het zag er super gezellig uit, krijg er nu al honger van!

    Beantwoorden
  2. Ziet er lekker uit allemaal! ❤

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Beantwoorden
  3. writingmonique

     /  26 juli 2014

    Wat ziet het er gezellig en lekker uit! Je hebt helemaal gelijk: onverwachte verassingen zoals deze zijn het allerleukste!

    Beantwoorden
  4. Wat leuk! Onverwachte dingen zijn vaak zo gezellig

    Beantwoorden
  5. Onverwacht is des te leuker, inderdaad, zoals je zelf al zegt! ❤ De kwaliteit is niet erg van de foto's. Leuk dat je dit met ons deelt, het ziet er erg lekker uit!

    Beantwoorden
  6. Oh, wat ziet dat er heerlijk uit! Zó gezellig, ik krijg meteen zelf zin om zoiets te organiseren! Haha! Maar inderdaad, onverwachts is het altijd leuker! 🙂 ❤

    Beantwoorden
  7. Ziet er zo gezellig uit! De gezelligheid straalt wel van de foto’s.

    Beantwoorden
  8. Ziet er gezellig ui!

    Beantwoorden
  9. Het ziet er super leuk uit <3!

    Beantwoorden
  10. Leuk artikel!

    Beantwoorden
  11. Heerlijk! Alhamdulillah heb je genoten 😀

    Beantwoorden
  12. Oh wat gezellig en lekker allemaal! 🙂 en ja hoor, soms is onverwacht het allerleukst!

    Beantwoorden
  13. Mooi dat je hebt genoten. Ramadan is een extra mooie tijd om samen te zijn!

    Beantwoorden
  14. Madelon

     /  27 juli 2014

    Leuke avond heb je gehad zo te zien! Fijn!

    Beantwoorden
  15. Lotte

     /  27 juli 2014

    Zag er heel gezellig uit! Lekker eten ook. ❤

    Beantwoorden
  16. Dat zag er erg lekker en gezellig uit allemaal!

    Beantwoorden
  17. De tafel ziet er prachtig uit met al dat heerlijke eten!

    Beantwoorden
  18. Wat leuk zeg en wat een hoop verwennerij 🙂 De onverwachte dingen (verrassingen) zijn echt wel leuker 🙂 Ik kijk altijd uit naar nieuwe dingen die ik nog niet ken. Makes life more fun!

    Beantwoorden
  19. Heerlijk en altijd leuk!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

