Haarborstel : de Tangle Teezer

DSC_2066.JPG
Een beetje laat ik weet het, maar Better late then never. Zeg ik maar altijd. Heb hem een hele lange tijd overal voorbij zien komen, en ik werd heel erg benieuwd. Het plastic borsteltje waar de meeste zo super enthousiast over zijn. Heb hem getest, en wil met jullie mijn ervaring delen.

Tangle Teezer Wat houd het in?

DSC_2049

De Tangle Teezer is een borstel zonder handvat, en dat is erg opmerkelijk. Hij is heel goed in het ontklitten van je haar. Ook valt het op dat deze borstel van plastic is, en dat is niet gebruikelijk bij de meeste borstels. De borstel is geschikt voor alle soorten haar ( stijl, krullen,sluik,kort,lang).

DSC_1938

Dit is wat de borstel beloofd, en ik heb hem dan ook getest. De borstel is €14,95 en dat is redelijk duur voor een borstel die plastic gebruikt als materiaal. Normaal geef ik dan ook niet veel geld uit aan een borstel, mijn hoogste bedrag is daarvoor een vijfje. Omdat het materiaal niet perse luxe is verwacht je wel een goede haarborstel.

Test, test!

DSC_1950

Aan de zijkant de voordelen van de haarborstel


 

Revolutionaire tanden configuratie voor dubbele werking. Pijnloze ontklitting
‘Memory flex technology’ voor snelle en zachte resultaten. Ideaal op droog en nat haar
Innovatieve ‘holle’ vorm waardoor je optimale resultaten hebt van wortels tot punten
Ergonomisch design, ligt prettig in de hand

DSC_1992Nog een beschrijfing aan de andere zijkant, leuk om te lezen.

DSC_2059

Zoals je kan zien ziet de haarborstel er best wel goedkoop uit. Maar wel oogt het heel lieflijk , en speels. door de kleur en het materiaal. De borstel komt zijn beloftes na, en dat is fijn! Je betaald dus echt voor het ‘fijn’ ontklitten van je haar. Het borstelen gaat heel fijn zacht en pijnloos. Na het borstelen geeft het mij niet direct een wauw factor, maar wel is het heel makkelijk en snel in gebruik. Vooral door het gewicht is het super fijn om mee op reis te nemen.

DSC_2061

Mini conclusie tot slot:
Ik ben heel tevreden over de borstel, het nadeel is wel dat je hem niet kan gebruiken in combinatie met hittebronnen. Denk aan een stijltang of föhn. Het is wel een dure borstel , maar het resultaat speelt in deze ook mee. En is voor mij wel de prijs waard! Vooral als je het zat bent om altijd met moeite je klitten uit te kammen ( zoals ik).  Het ligt lekker in de hand ziet er leuk uit, handig mee te nemen kortom allemaal dingen die het toch de moeite waard maken om het te kopen. Ik ben enthousiast.

De Tangle Teezer is voor €14,95 bij webshops en kapsalons te koop en in de webshop Albari

10% Korting als je mijn website vermeld.

Ken jij de Tangle teezer al?

Wit

Een reactie plaatsen

27 reacties

  1. Kim

     /  25 juli 2014

    Fijne haarborstel heb hem zelf nog niet maar zou het wel willen overwegen ^^

    Beantwoorden
  2. Hij ziet er echt leuk uit. Zoete kleuren. Ik heb er veel over gelezen, zelf nooit gebruikt! Fijn dat je er tevreden over bent

    Beantwoorden
  3. Ik ben dol op mijn Tangle Teezer en kan echt niet meer zonder (a)

    Beantwoorden
  4. writingmonique

     /  25 juli 2014

    Ik heb hier al eens eerder over gelezen maar nog nooit zelf gebruikt. Hij klinkt wel heel erg fijn!

    Beantwoorden
  5. Jup, ik ben ook héél erg fan 🙂

    Beantwoorden
  6. Wat leuk om hier een review over te lezen! Fijn om te horen dat je de borstel zo fijn vind! 🙂 Ik wil hem ook proberen! Hij ziet er heel mooi uit vind ik!

    Beantwoorden
  7. Lijkt me een fijne borstel!

    Beantwoorden
  8. Ziet er fijn uit, ik heb ook zo’n soort borstel alleen gebruik hem erg weinig. Toch maar weer eens doen.

    Beantwoorden
  9. Deze moet ik nog steeds een keer gaan proberen! 🙂

    Beantwoorden
  10. Ik was hier heel benieuwd naar, fijn dat ie zo goed werkt

    Beantwoorden
  11. Nina

     /  25 juli 2014

    Lijkt me een fijne haarborstel, na al die reviews wil ik hem toch wel een keer gaan aanschaffen

    Beantwoorden
  12. Dit lijkt me echt geweldig voor het jaar van mijn dochter.
    Ik wil het al maanden halen, maar vergeet het steeds.
    Dit is wel het leukste kleurtje!

    Beantwoorden
  13. Deze lijkt me echt zoooo fijn he, het staat al erg lang op mijn wishlist :).

    Beantwoorden
  14. joy

     /  25 juli 2014

    Leuk ik wilde deze misschien ook kopen!

    -X-

    Beantwoorden
  15. Mooie kleuren heeft deze teezer! I wil er ook heel graag eens een uitproberen, hoor er zoveel goede dingen over 🙂

    Beantwoorden
  16. Ik wil ook zooo graag een tangle teezer, maar ik vind hem iets te duur voor een borstel 😦

    Liefs.

    Beantwoorden
  17. Lijkt me wel een fijn product al is de prijs idd erg hoog voor een borstel…:-)

    Beantwoorden
  18. Deze wil ikook nog eens proberen, hoor er zo veel goeds over 🙂

    Beantwoorden
  19. De prijs houdt mij toch echt tegen. Als je echt veel last hebt van klitten dan kan ik me voorstellen dat je het overweegt.

    Beantwoorden
  20. Ik twijfel al zo lang om er me zo eentje aan te schaffen, bij deze toch maar eens doen denk ik 😀
    Deze ziet er ook heel leuk uit!
    Handige review heb je er over geschreven xx

    Beantwoorden
  21. Deze lijkt me erg fijn om te gebruiken, het lijkt een beetje op speelgoed door het plastic 🙂

    Beantwoorden
  22. Lijkt me fijn, maar ik heb zelden last van klitten dus heb hem niet nodig.

    Beantwoorden
  23. Hij lijkt me erg fijn!

    Beantwoorden
  24. pinkitnl

     /  26 juli 2014

    Ik vind vooral het uiterlijk erg mooi maar ik weet niet of ik zelf deze borstel aan zou schaffen x

    Beantwoorden
  25. ik kocht de mijne op beautybay voor zo’n 9 euro dan vind ik het nog te doen 🙂 heb er ook altijd eentje in mn tas zitten x

    Beantwoorden
  26. Vaak naar deze borstel staan kijken, en benieuwd of hij echt zo goed is voor die prijs. Nu weet ik dat hij erg fijn is…ik ga er over nadenken 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

