Milestone Pregnancy Cards

Follow my blog with Bloglovin
Pregnant
Je bent zwanger, en ik weet als de beste dat het misschien lang lijkt.Terwijl de tijd eigenlijk gewoon voorbij vliegt. Zwanger zijn een gevoel dat je niet wil vergeten. Het eerste schopje of je eerste mijlpaal 20 weken zwanger. Nog leuker is het als het bevestigd word met een datum, en je deze kan bewaren voor later.

Een ‘selfie’ is natuurlijk zo gemaakt, maar dit zijn dé bijzondere momenten in het leven om echt even
bij stil te staan. Met de Milestone™ Pregnancy Cards kun je deze hoogtepunten op een originele manier fotograferen en de datum erbij schrijven. Immers, de momenten van vandaag zijn de herinneringen van morgen.

Milestone-Pregnancy-Cards-740x1025
Milestone™ Pregnancy Cards is een giftbox met dertig unieke geïllustreerde kaarten. Veertien voor tijdens de zwangerschap – van de eerste positieve test tot de geboorte – en dertien kaarten voor de allereerste babyfoto’s. Extra leuk zijn de kaarten waarop je een hand- en voetafdruk kunt maken om het babyalbum nog  completer te maken.

Ook is het heel leuk om te geven, of cadeau te doen aan een aanstaande mama, bij een babyshower, of gewoon wanneer je het nieuws krijgt dat je vriendin of kennis zwanger is. Een uniek cadeau.

milestone-pregnancy-cards (1)
Zelf vind ik deze uitvinding te gek, ik had het ook heel graag gebruikt toen ik zwanger was. Maar ik kende dit merk toen nog niet dus hopelijk maak ik diegene die dit nu leest heel erg blij. Want ik zou er wel blij mee geweest zijn. als iemand zo een artikel schreef of als ik dit merk eerder leerde kennen. Het is gewoon super om op deze manier je herinneringen aan je zwangerschap, en je pasgeboren baby te bewaren.

Vanaf deze maand zijn de Milestone™ Pregnancy Cards voor 16,95 euro verkrijgbaar in diverse kinderwinkels, lifestyle boetieks en via de betere webshops en boekhandels. of op Milestonecards

Wat vind jij van de Milestone Cards?

Een reactie plaatsen

24 reacties

  1. Wat een grappige kaarten!

    Beantwoorden
  2. Mirella

     /  24 juli 2014

    Leuke kaarten, vooral als cadeautje! Had hier nog nooit van gehoord.

    Beantwoorden
  3. Kim

     /  24 juli 2014

    Super cute, ik zal t onthouden!

    Beantwoorden
  4. Wat een geweldig idee!

    Beantwoorden
  5. Wat een gave kaarten! Ik vind ze super origineel!

    Beantwoorden
  6. Wat ontzettend leuk dit, mocht ik zo gezegend zijn dat ik in de toekomst een goede zwangerschap mag hebben zou ik deze zeker kopen! X

    Beantwoorden
  7. Wat leuk! Ik had dit inderdaad ook willen gebruiken tijdens mijn zwangerschappen. Ik zie ze de laatste tijd ook voor baby’s die net geboren zijn. Erg leuk voor later :).

    Beantwoorden
  8. pinkitnl

     /  24 juli 2014

    Wat super gaaf en schattig ! x

    Beantwoorden
  9. Kim

     /  24 juli 2014

    Het ultieme cadeautje voor een mommy to be, deze onthoud ik!

    Beantwoorden
  10. Dit onthoud ik voor in de toekomst!! Heel leuk!

    Beantwoorden
  11. Wel origineel, maar ik hoop nog lang niet toepasselijk voor mij 😉

    Beantwoorden
  12. Oooh die zijn leuk zeg, ga ik zeker onthouden 😉

    Beantwoorden
  13. Misschien voor een volgende? 😉 Het is inderdaad een tof idee.

    Beantwoorden
  14. Wat een leuk idee!

    Beantwoorden
  15. Wat leuk! Ik weet dat mijn ouders een kalender hadden met stickertjes met zulke dingen erop die je dan kon plakken bij een bepaalde datum, een beetje hetzelfde idee!

    Beantwoorden
  16. Aaah dat is zo schattig! Ik moet zelf nog niet aan kindjes denken maar het wel echt heel erg leuk!

    Beantwoorden
  17. Wat ontzettend schattig en leuk! Ik wist niet dat deze kaartjes bestonden! 🙂

    Beantwoorden
  18. Mme Sophistique

     /  24 juli 2014

    oh heel leuk, onthouden voor binnen een jaar of 5 😉

    Beantwoorden
  19. Wat een leuk idee! Wij hebben zelf (nog) geen behoefte aan kinderen, maar als cadeautje lijkt me dit ook heel leuk!

    Beantwoorden
  20. mammievanabdje

     /  24 juli 2014

    Ahhh cute masha Allaah.. Ook dit heb ik helaas te laat ontdekt hihihi. Vind de babykaarten ook super leuk!! En zal het zeker onthouden voor insha Allaah bij een tweede kindje! 🙂

    Beantwoorden
  21. Ik had dit soort kaartjes al enkele keren zien passeren op de site van Shirley van MommyToBe, maar wist nooit waar ik het eventueel zou kunnen kopen. Ik zou deze kaartjes erg leuk vinden, als het (ooit) zover is!

    Beantwoorden
  22. Wat leuuk zeg! Ik heb t nu niet nodig maar dit is wel echt te cute!

    Beantwoorden
  23. Leuke kaartjes!

    Beantwoorden

Geef een reactie

