New in : BE amazing eyeshadow palette + Shoptip

DSC_1918
Gister schreef ik een artikel dat ik beauty bloggen helemaal anders, zou gaan aanpakken. Die keuze staat vast, maar deze tip moet en zal ik met jullie delen, want ik weet zeker dat ik jullie hiermee heel erg blij ga maken. 

Ik was lekker aan het winkelen in de stad, totdat ik in mijn ooghoeken opeens een groot bord zag staan bij de ICI paris met 70% korting, en geloof mij dit gebeurt en overkomt mij nooit. Ik had al eens gelezen dat een blogger deze sale had gespot maar ik dacht dat het niet in elk filiaal zou zijn. Totdat ik dat bord zag, ik kon het dan ook niet laten om dit mooie pallete mee te nemen.
DSC_1802
Normaal gesproken koop ik niet zomaar een make up pallete, maar er ging maar liefst 70% korting af. Hij zag er zo super uit dat ik hem gewoon niet kon laten liggen. Het heeft een zwarte verpakking met hele mooie patroontjes,het lijkt een beetje op een slangenhuidje. Heel mooi , en chique.
DSC_1830
Nu ga ik jullie een beetje spammen met het pallete zelf, ik schrijf er geen review over maar ik wou gewoon even laten zien hoe mooi ik hem vind, super mooie warme tinten prachtig!
DSC_1865
DSC_1930
Ik ben helemaal blij met dit prachtige pallete, Het heeft me bijna niks gekost normaal gesproken betaal je €25,95, en ik kocht hem voor 8,35. Super prijsje met 70% korting bij de ici paris. Ook waren er super veel make up items te vinden van Dior,Chanel en Collistar.

DSC_1939
DSC_1861
Het BE amazing eyeshadow pallete heeft ook nog eens twee hele zachte en handige kwastjes, en een handig spiegeltje. Of het pallete en de sale in elk filiaal hetzelfde zijn weet ik niet. Maar een kijkje nemen kan geen kwaad want ik dacht ook dat ze het niet hadden, en zo bleek van wel! Ik zou zeggen neem zeker even een kijkje, het is echt de moeite waard.

Wat vind jij van dit pallete? en heb jij al de 70% sale gespot bij de Ici paris?

Een reactie plaatsen

22 reacties

  1. Lisa

     /  23 juli 2014

    Wat een prachtige pallete en wow 70% procent korting

    Beantwoorden
  2. Wow!!! 70% korting leuke tip thnx! Gaaf zo’n palette ik ga zaterdag shoppen dus zal zeker even kijken.

    Beantwoorden
  3. Kim

     /  23 juli 2014

    Pretty!!

    Beantwoorden
  4. writingmonique

     /  23 juli 2014

    Ow wow. Dit palette is prachtig! En wat een veelzijdigheid qua kleuren!

    Beantwoorden
  5. jezus 70%? Wauw dat is veel! Maar het is ook echt mooi!

    Beantwoorden
  6. Ooh wauw dit is wel erg mooi zeg! Ik ga snel eens kijken!

    Beantwoorden
  7. Ik hoop zaterdag nog een laatste soldenkoopje te kunnen doen, want vroeger geraak ik er niet! Heel goeie tip 🙂

    Beantwoorden
  8. Wow, zoveel korting! Mooie kleuren!

    Beantwoorden
  9. merdjelin

     /  23 juli 2014

    Wauw wat een prachtig palette!! Ben heel benieuwd wat voor looks je er mee gaat maken.

    Liefs x
    http://www.blogbymerdjelin.nl (doe jij al mee met de winactie op mijn blog?)

    Beantwoorden
  10. Mirella

     /  23 juli 2014

    Wow die korting is wel heel fors! Leuk ik ga kijken ❤

    Beantwoorden
  11. Wat een prachtig palette, ik ga zeker even een kijkje nemen in de sale!

    Beantwoorden
  12. Oeh hij is zeker mooi!

    Beantwoorden
  13. Wauw wat een prachtig palette zeg! Fijn ook dat je zoveel korting kreeg!

    Beantwoorden
  14. Een heel mooi palette, wat een leuke kleuren! En wow, aan -70% had ik ook niet laten liggen!

    X Sara

    Beantwoorden
  15. Oh, wauw. Wat een prachtige palette. Ik moet maar gauw is langs de ici paris xl.

    x

    Beantwoorden
  16. Mooi palette!

    Beantwoorden
  17. Wauw! Flink wat korting! Ziet er goed uit!

    Beantwoorden
  18. Wat leuk dat je dit palette zo cheap hebt kunnen scoren!

    Beantwoorden
  19. Wat een mooie palette! Heel elegant ziet hij eruit en fijne kleurtjes

    Beantwoorden
  20. Wat een mooie kleurtjes zeg! Staat volgens mij prachtig bij jouw huidje 😀

    Beantwoorden
  21. Wat een super koopje! Mooie foto’s heb je ook gemaakt 😀

    Beantwoorden
  22. DreamerKirsten

     /  24 juli 2014

    Wauw, 70% korting voor zo’n prachtig palette! Heb jij geluk zeg!

    Beantwoorden

Geef een reactie

