Beauty blog doelen + Veranderingen

large (31)
Een lange tijd heb ik nagedacht, over mijn doelen en wat ik nu echt wil met mijn site. Ik ben een mama die blogt over mama zijn. Maar ook over beauty , en lifestyle! Mijn blog is daarbij heel veelzijdig. Maar niet anders dan alle blogs.

Na de 6 maanden van fulltime bloggen, ben ik gaan nadenken over wat ik nu echt wil. Ik ben een donkere beauty blogger, en voor mij is het thema beauty dan ook heel erg onbereikbaar, en niet heel erg toegankelijk. En dat vind ik moeilijk, een foundation voor mijn huidskleur kost al gauw 60 euro, en laten we eerlijk zijn niet alle beauty schappen zijn afgestemd op het donkere huidtype. Dat mag mijn pret niet drukken natuurlijk, maar ik kies ervoor om het anders aan te pakken.

large (37)

In de beauty wereld word het woord huidverzorging wel heel erg als belangrijk geacht, maar in praktijk is het meer op de achtergrond. Ik wil me nu meer gaan focussen op huidverzorgingsproducten. zo kan ik mijn publiek open en breed houden, en toch doen waar ik van houd, het sluit niet aan dat er nog make up artikelen online komen. Maar wil me nu veel meer richten op huidverzorging, want dat is ook nog eens heel belangrijk, vooral als je heel vaak en regelmatig gebruik maakt van make-up.

Er is nog een reden waarom ik wil doen wat ik ga doen, namelijk het hoeveel aantal beautyblogs, is gewoon super veel gestegen de laatste tijd. Om er echt uit te springen is heel moeilijk, en je moet echt uniek zijn. Vandaar dat de overweging in het kiezen voor de Categorie huidverzorging ook beter past bij mij en bij de uniekheid van mijn blog in deze.

organix-moroccan-argan-oil-L-CXC4Rt.jpeg

Mijn doel is om het woord beauty bloggen, een andere insteek te geven. Ik wil beauty anders kunnen ervaren, en meiden aansporen om ook bezig te zijn met de conditie van hun huid, en hun bewust te maken van hoe belangrijk dit eigenlijk wel niet is.

Maar ik stop mijn blog niet helemaal in het beautyhoekje. Er komen nog steeds Mama artikelen, en lifestyle artikelen online. Ik denk dat ik de juiste keus maak voor mij en mijn blog, ik wil meer gaan leren over het onderwerp huidverzorging , en me daarop gaan storten. En vooral wil ik hierin plezier hebben.

Bron beeld: weheartit

Wat vind jij van mijn plannen?

Een reactie plaatsen

25 reacties

  1. saramsades2

     /  22 juli 2014

    zeer mooie blog heb je

    Beantwoorden
  2. Raounak

     /  22 juli 2014

    Wat goed dat je een duidelijke richting geeft aan je blog!! En heel fijn een blog die zich richt op huidconditie het gaat namelijk niet alelen om de buitenkant!

    Beantwoorden
  3. Goede keuze van je. Je moet vooral bloggen over onderwerpen die jou aanspreken en die jou enthousiast maken! Ben benieuwd naar je toekomstige artikelen!

    Beantwoorden
  4. Goed dat je voor jezelf een duidelijke keuze hebt gemaakt. Ik ben ook een voorstander van de huidverzorgings producten en haar. Leuk dat je ook nog mama en Lifestyle artikelen maakt!

    Beantwoorden
  5. Wat goed dat je deze keuze gaat maken! Ik heb zelf niet zoveel met beauty maar ik zal zeker nog een aantal keren je blog komen bezoeken, juist omdat je het nét even anders doet.

    Beantwoorden
  6. DreamerKirsten

     /  22 juli 2014

    Goede keuze heb je gemaakt! Veel succes gewenst met de verdieping in de verzorgingsproducten…

    Beantwoorden
  7. writingmonique

     /  22 juli 2014

    Je veranderingen klinken heel goed, ik denk dat wanneer je zelf interesse erin hebt het uitstraalt ook op je blog! Ik ben wel blij dat je het blijft afwisselen met je lifestyle en mama artikelen, want die vind ik ook erg leuk om te lezen!

    Beantwoorden
  8. Lisa

     /  22 juli 2014

    Goede keuze ik kijk ernaar uit!

    Beantwoorden
  9. Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Je moet de weg volgen die voor jou gelegd is, en niet gewoon doen wat iedereen doet. Je hebt duidelijk een beeld van wat je wilt en ik vind ’t super dat je dat nu gaat volgen.

    Beantwoorden
  10. Ben benieuwd naar je artikelen over huidverzorging!

    Beantwoorden
  11. Dat heb je erg mooi verwoord. Ik ben alvast benieuwd!

    Beantwoorden
  12. Goede keuze heb je gemaakt, ik ben daar vooral naar benieuwd want op de meeste blog vind je bijna niks over het echt goed verzorgen van de huid.

    Beantwoorden
  13. ik vind het een superplan! Ik ben ook erg bezig met huidverzorging, want het is de basis van alles, gewoon! Ik blijf je trouw volgen, ik ben fan!

    Beantwoorden
  14. Kim

     /  22 juli 2014

    Dat is best een behoorlijke verandering, spannend!

    Beantwoorden
  15. Wat een gaaf plan! Ben benieuwd!

    Beantwoorden
  16. Ik ben heel benieuwd! Verzorging is inderdaad heel belangrijk en ik zou er ook graag meer over weten.

    Beantwoorden
  17. Goed artikel! Heel duidelijk ook! Goed dat je een doel voor ogen hebt! Keep it going!

    Beantwoorden
  18. larissabeets

     /  22 juli 2014

    Je hebt een leuke blog!

    Beantwoorden
  19. Goeie keuze heb je gemaakt, blog vooral over wat jouw zelf interesseert en blij maakt 🙂

    Beantwoorden
  20. Laila

     /  22 juli 2014

    Je hebt ook helemaal gelijk, het stijgt enorm als het aankomt op beauty bloggen, en ook natuurlijk de mama blogs die steeds meer om het hoekje piepen. Maar ieder heeft zijn persoonlijke input in haar eigen blog, en vind dat je dan ook een wijze keuze hebt gemaakt. Huidverzorging spreekt mij ook zo aan, en wil daar juist meer over lezen dan al de beauty blogs die zoveel besteden aan make-up. Beauty zit ook van binnen, en dat zie ik ook in jouw blog machaAllaah. Ga zo door, je doet het echt super! Kan niet wachten om meer over huidverzorging te lezen.

    Beantwoorden
  21. Wat goed dat je kiest voor wat jou echt interesseert! Ik blog eigenlijk ook alleen over wat ik zelf leuk vind, daar komt wel vaak make-up bij voorbij, maar ook voor mijn huid (extreem bleek) is het best lastig om een passende foundation te vinden, dus die review ik niet zo vaak!

    Beantwoorden
  22. Wat een leuk plan! Goed dat je dat doet! 🙂 Het gaat vast helemaal goedkomen!

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Beantwoorden
  23. Goede keuze! Je hebt een mooie blog dus het komt vast allemaal goed!

    Beantwoorden
  24. Ik zou het lekker gemixt houden zoals je nu ook al doet. Je schrijft leuk ❤

    Beantwoorden

Geef een reactie

