Adelante Coco Demer Eau de Parfum

DSC_1983 Parfum , een van de dingen die ik niet zomaar koop. Voor een goede parfum ben je een hoop geld kwijt. Maar het is het uiteindelijk dubbel en dwars waard. Gister kwam ik deze mini parfum tegen, en ik was op slag verliefd. De inhoud is alles behalve veel, en het is geen parfum waar je jaren mee doet. Maar toch leek het me leuk om hem te reviewen, en er iets meer over te vertellen.
DSC_1967
Het is een schattige flacon, klein maar super handig om bijvoorbeeld mee te nemen in je tas of op vakantie. De kleur is knal zuurstok roze, en ik ben zelf dol op die kleur. Het grappige is dat het geen dop heeft, toen ik het had gekocht keek ik even verbaasd op. Maar voor die prijs kan ik niet klagen.
DSC_1975
De ingrediënten lijst maakt me iets minder blij, Alcohol Denat is het eerste ingrediënt. Terwijl de Parfum in deze toch wel de hoofdrol moet spelen. DSC_1931
DSC_1992
Zoals ik al zei zit er 15 ml , in de kleine flacon. Logisch aan het formaat te zien. De geur is heel zoet, en is een echte aangename geur. Eentje die ik wel dagelijks zou willen dragen. De geur is niet sterk aanwezig, maar blijft wel hangen.  Lekker fris ook en zacht. De geurnoten zijn onder andere Mandarijn, Oranje bloessem,Hout en Vanille. Alsof je in een bloemtuin loopt zo fris en zoet.
DSC_1924
DSC_1934

Conclusie

Ben heel erg gek op deze parfum, niet eentje die de hele dag blijft hangen, maar is zeker het proberen waard. Vooral omdat het zacht en zoet is. De Coco Demer Eau de parfum is € 1,25 voor 15 ml,en is daarmee eigenlijk een sample van een grotere variant. De 80 ml versie die € 6,50 kost. Een heel leuk prijsje vooral om te testen. De verkoopbaarheid van het product is iets minder maar niet onmogelijk. Ik zou hem jullie zeker aanraden, een hele lekkere parfum voor een klein prijsje.

Online Verkrijgbaar  Drogisterij-Parfumerie en op Bol.com. Winkel : op = op voordeelshop.

Wat is jou lievelingsparfum? 

Een reactie plaatsen

20 reacties

  1. Nina

     /  18 juli 2014

    Mooie flacon! Echt een schattige parfum.

    Beantwoorden
  2. Klinkt heel goed 🙂 En de prijs is zeker goed!

    Beantwoorden
  3. Wat een schattige flacon! Het klinkt heel erg goed. En wow, wat een mooie prijs!

    Beantwoorden
  4. De prijs is zeker goed en ziet er goed uit 🙂

    Beantwoorden
  5. Wat een super schattige verpakking zeg! Echt heel cute 😀 Mooi prijsje heeft het trouwens ook, kun je hem goed voor uittesten 😀 Dankjewel voor de tip!

    Beantwoorden
  6. Wat weinig geld betaal je hiervoor! De flacon is zeker cute 😀

    Beantwoorden
  7. Voor de prijs hoef je het niet te laten! Leuke flacon ook 😀

    Beantwoorden
  8. beautycreatures1

     /  18 juli 2014

    Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar de geur 🙂

    Beantwoorden
  9. Wat een mooie flacon! Deze gaat zeker op mijn wishlist!

    Beantwoorden
  10. Wat een geweldig flesje! Ik ben heel benieuwd naar hoe ie ruikt

    Beantwoorden
  11. Wat een geweldig schattig flesje, erg leuk!

    Beantwoorden
  12. Wat een leuke flacon!! De geur klinkt ook goed! 🙂

    Beantwoorden
  13. Laila

     /  18 juli 2014

    Wat een schattig flesje, ben benieuwd.

    Beantwoorden
  14. Ja dat flesje zou hier ook mooi staan tussen de pastelkleurtjes, klinkt supergoed!

    Beantwoorden
  15. De flacon ziet er erg leuk uit!

    Beantwoorden
  16. Oehlala alleen door het lieve zachtroze kleurtje zou ik hem al willen hebben. Daarnaast ben ik echt parfum verslaafd. Fijne prijs ook!

    Beantwoorden
  17. Deze klinkt wel erg goed! Wat een koopje ook!

    Beantwoorden
  18. Mme Sophistique

     /  18 juli 2014

    oooh wat een cutiepie! zo’n schattig flesje 🙂

    Beantwoorden
  19. Lijkt me een lekker parfum!

    Beantwoorden
  20. Dat is niet duur! Klinkt goed. Volgens mij kan parfum niet het hoofdingrediënt zijn van parfum. Als parfum voor 40% uit geurdelen bestaat is dat zeer hoog (en meestal ook heel duur), normaler is 5-10%.

    Beantwoorden

Geef een reactie

