Makkelijk smoothie recept.

DSC_1827 Vaak als ik smoothie recepten zie, zijn het ellenlange lijsten met lijnzaad chiazaad, of allemaal extra dingen waar ik geen tijd voor heb. of geen fut voor heb. Want ik houd van lekker snel ,simpel en makkelijk.

Natuurlijk heeft ieder zijn voorkeur, en zijn eigen levensstijl. Maar soms komt het er gewoon even niet van om lang te doen. Daarom heb ik een lekker mini recept voor jullie. Wat ik graag drink in de vroege morgen, een recept dat lekker makkelijk is.

DSC_1789
Benodigdheden
handje Frambozen (bevroren optioneel)
1 Sinaasappel
Halve beker melk
handje Blauwe bessen

DSC_1813 DSC_1820

Bereiding : Vul de blender met de frambozen,partjes sinaasappel en blauwe bessen. Voeg daarna het halve glas melk toe. Begin met blenden op de laagste stand en dan geleidelijk naar hoog totdat alles een fruitige paarse vloeistof is. Blend nog 30 seconden op de hoogste stand om de smoothie te ontluchten.

And your good to go!

DSC_1824Als je niet zo goed tegen melk kan , of je vind het geen lekkere combinatie kan je zelf combineren met eventueel sap, Coolbest bijvoorbeeld, of gewoon met water.

Maak jij wel eens smoothies en wat voor?

Een reactie plaatsen

32 reacties

  1. DreamerKirsten

     /  17 juli 2014

    Ziet er lekker uit!

    Beantwoorden
  2. Lekker! Smoothie’s zijn heerlijk!

    X Sara

    Beantwoorden
  3. Ziet er heerlijk uit 🙂 Ik ben gek op smoothies!

    Beantwoorden
  4. Ohh wat lekker! En super gezond ook 🙂

    Beantwoorden
  5. Inderdaadeen lekker makkelijk recept, ik ben dol op smoothies 🙂

    Beantwoorden
  6. Hmm ziet er heerlijk uit!

    Beantwoorden
  7. Lekker!! Smoothies zijn altijd extra lekker in zomer!

    Beantwoorden
  8. Sylvana

     /  17 juli 2014

    Oeh, lekker! Het is al een feestje om naar te kijken!

    Beantwoorden
  9. jolienneblog

     /  17 juli 2014

    Mmmm, heerlijk zo een gezonde smoothie bij dit warme weer!

    Beantwoorden
  10. mhh ziet er heerlijk uit!

    Beantwoorden
  11. Wat ziet dit er lekker uit! De combinaties van fruit klinkt goed in de oren, en de kleur van de smoothie is ook mooi! ❤

    Beantwoorden
  12. Oh dit lijkt me echt onwijs lekker! ❤

    Beantwoorden
  13. beautybitenl

     /  17 juli 2014

    wauw goed recept. Het lijkt me een heerlijke smoothie! ❤ x

    Beantwoorden
  14. Ziet er echt heerlijk uit!

    Beantwoorden
  15. Hmm, ziet er heerlijk uit!

    Beantwoorden
  16. Ik vind het altijd super leuk om smoothies te maken! Helaas lust ik ze niet haha xd echt stom

    Beantwoorden
  17. Ziet er erg lekker uit! En lekker simpel :D.

    Beantwoorden
  18. Wauw dit wil ik wel graag proberen ziet er goed uit!

    Beantwoorden
  19. Hmm ziet er heerlijk uit! 🙂 Fijn ook dat er niet zoveel ingrediënten in hoeven, soms zie je inderdaad recepten met een ellenlange lijst aan ingrediënten, waar je bijna een extra boodschappenwagentje op zich voor nodig hebt haha!

    Beantwoorden
  20. Dit ga ik zeker eens proberen!

    Beantwoorden
  21. Lekker, alleen voor mij zonder melk daar hou ik niet zo van. Ik zou er gewoon water en misschien wat meer sinaasappel bij doen.

    Beantwoorden
  22. Ziet er lekker uit! X

    Beantwoorden
  23. Lijkt me erg lekker!

    Beantwoorden
  24. Oh dit ziet er heerlijk uit! Ik moet het eigenlijk vaker maken… We hebben wel een apparaat ervoor en 3 keer gebruikt en nu staat hij te verstoffen in de kast ^^

    Beantwoorden
  25. Ziet er lekker uit de combinaties van het fruit lijk me heerlijk

    Beantwoorden
  26. Kim

     /  17 juli 2014

    Ziet er heerlijk uit!

    Beantwoorden
  27. Ziet er heerlijk uit!

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Beantwoorden
  28. Dat ziet er lekker uit! Ik hou van een aardbeien-appel-smoothie, maar ik probeer altijd iets te maken met het fruit dat ik nog in huis heb. x

    Beantwoorden
  29. Ik herken gelijk in wat je zegt. Vaak moet ingrediënten hebben die je niet zomaar hebt, en dan haak ik vaak al af. Maar deze is erg makkelijk en de ingrediënten vind ik ook erg lekker op zich. Ik ga deze zeker proberen.

    Beantwoorden
  30. Bo

     /  18 juli 2014

    Yumm, ziet er lekker uit!

    Beantwoorden
  31. Ah ziet er echt heerlijk uit! Ik moet echt wat vaker smoothies gaan maken.

    Beantwoorden
  32. Hier zijn smoothies bijna dagelijkse kost haha. Ik heb vaak geen tijd om een goed ontbijt klaar te maken dus zet ik de dag ervoor vaak een smoothie klaar. Ideaal.

    Beantwoorden

Geef een reactie

