WIN! W7 In The Nude (Urban Decay Naked 3 palette dupe)

DSC_1777 Lange tijd was de W7 Dupe van de Naked 2 pallete, een ware budgetkoning. Maar er is nu ook een dupe van de naked Pallete 3. Laat het nou net zijn dat ik zin heb om een win actie te doen, voor mijn lezers. Ik kon het dus ook niet laten om deze weg te geven.

Het is een prachtig palette in een blik. Deze toont trouwens al gelijkenissen met het originele Naked 3 palette.De kleuren zijn allemaal heel erg ‘natural’. Veel warme tinten. Eigenlijk kun je er dus alle kanten mee op. Een echte musthave voor iedere dame die van beauty houdt!

DSC_1823 DSC_1683
buff

WAT MOET JE DOEN OM KANS TE MAKEN OP DIT MOOIE PALLETE?

 


 

1667-rhein-horizon-r9001-glans-wit Laat een comment achter waarin je vertelt waarom JIJ zou moeten winnen.
– Volg OumFeerozah.com op Bloglovin

De win actie loopt tot 30 juli (00.00u). De winnares zal binnen twee dagen een mailtje krijgen, vermeld dus het correcte e-mailadres in het daarvoor bestemde vakje.

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

51 reacties

  1. Ik wil hem voor mijn mama winnen omdat ik van haar een blog kado heb gehad. Ben pas 9 jaar en heb nog niet zoveel zakgeld om iets voor haar te kopen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

