The body shop Honey mania Lip balm

DSC_1545x Een van mijn favorieten, waarmee ik mijn lippen verzorg is de Honey mania lip balm van The body shop. Het gaat overal mee naartoe , want het potje is heel klein, en dus super handig om mee te nemen. Vaak zijn mijn lippen heel erg droog, daar baal ik echt van. Maar sinds ik deze lip balm gebruik , is dat veel beter geworden Mintens ik het bij houd.

DSC_1584Ik heb al een paar lip butters geprobeerd in het verleden ,en het probleem was dat ze niet lang vettig bleven.Gelukkig is dit met dit lip product niet het geval. Het belangrijkste verschil tussen dit lip product , en andere is dat het een echte balsem is , en geen boter.

DSC_1619

In het kleine potje zit 10 ml. De balm ziet er ook echt uit als honing. De geur is heel zoet, en bloemig. Het gebruik is niet super praktisch , aangezien het potje vrij klein is,  daarom is het ook moeilijk om goed in de lip balm te komen. Maar voor mij is dat niet heel storend.

Ingrediënten

Vitis Vinifera Seed Oil / Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil (Natural Additive), Ricinus Communis Seed Oil / Ricinus Communis (Castor) Seed Oil (Verzachtende), Bis-diglyceryl Polyacyladipate-2 (Verzachtende), gehydrogeneerde ricinusolie (Verzachtende), Cera Alba / bijenwas (Emulgator / verzachtend middel), Parfum / Fragrance (Fragrance), synthetische was (Binder / verzachtend middel), Tocoferylacetaat (antioxidant), ammonium Glycyrrhizate (Flavour), Mel / Honey (Natural additief), tocoferol (antioxidant), limoneen (geurstof), Benzylbenzoaat (geurstof), Linalool (geurstof), Geraniol (geurstof), CI 77891/Titanium Dioxide (kleurstof), CI 77492/Iron Oxides (kleurstof), CI 19140/Yellow 5 Lake ( kleurstof), CI 77491/Iron Oxides (kleurstof).

Wat me opvalt is dat er veel verzorgende ingrediënten in zitten, misschien dat hij daarom ook zo goed uitpakt voor mijn lippen. Verzorgende ingrediënten zoals castorolie,vitame E,druivenpitolie, en fair trade honing.

DSC_1628

Na gebruik, voelen mijn lippen zacht aan. Ik gebruik het het liefst in de ochtend, of in de avond voor ik lekker in bed kruip. Omdat meestal rond die tijd mijn lippen helemaal uitgedroogd zijn.

DSC_1566x DSC_1640

 

Conclusie

Ik vind de Honey mania lip balm, fijn in gebruik. Ruikt lekker zoet. en verzorgt mijn lippen dagelijks. Misschien was het fijner geweest als de lippen balm in een andere verpakking had gezeten, om er beter bij te komen. Maar goed dan kan je hem ook wel weer makkelijk mee nemen, dus het heeft wel zijn pluspunten. Het allerfijnste is dat er erg veel verzorgende bestanddelen in de balsem zitten, en dat merk je meteen aan je lippen. Aangezien ik vaak last heb van droge lippen en schilfers, maar die zijn nu verleden tijd.

The body shop Honey Mania lip balm 10 ml €5,50

Welke lippen balm gebruik jij?

 

 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

20 reacties

  1. pinkitnl

     /  14 juli 2014

    Dit product gebruik ik elke ochtend het is echt heerlijk en je lippen worden er goed zacht van x

    Beantwoorden
  2. Deze heb ik ook en ik ben echt dol op de geur!!

    Beantwoorden
  3. Fijne review! Ik vind de lippenbalsems van The Body Shop altijd heel erg fijn werken. En de geurtjes zijn ook altijd heerlijk!

    Beantwoorden
  4. Ik vind dit zooooo fijn! En ook de geur jumjum fjine review 😀

    Beantwoorden
  5. Klinkt erg goed. Fijne review

    Beantwoorden
  6. Klinkt goed! Fijne review. Ik wil deze (lijn) sowieso heel graag, maar de Body Shop bij mij in de buurt had hem niet meer 😦

    Beantwoorden
  7. Ik heb l een tijdje last van schilfers, dus deze kan ik zeker inslaan! Bedankt voor de review!

    Beantwoorden
  8. Ik heb hem ook, deze ruikt zo lekker en werkt ook nog eens heel goed!

    Beantwoorden
  9. Ik heb heel eerlijk gezegd helemaal niets van TBS!

    Beantwoorden
  10. Klinkt als een fijn product!

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Beantwoorden
  11. Kim

     /  14 juli 2014

    Lijkt mij een hele fijne lipbalm!

    Beantwoorden
  12. Zainie1993

     /  14 juli 2014

    De producten van de bodyshop zijn echttt aanraders! Deze ga ik ook zeker uitproberen hihi.

    Momenteel gebruik ik de babylips van Maybelline en die doet ook aardig goed zn werk 🙂

    Beantwoorden
  13. Laila

     /  14 juli 2014

    The body shop heeft heerlijke producten, maar heb me nooit gewaagd aan de lippenbalsem. Trekt me enorm!

    Beantwoorden
  14. Deze lijkt me erg fijn! Ik heb al meerder lipbalms van The Body Shop geprobeerd, maar deze variant nog niet, maar ik ben tot nu toe altijd tevreden geweest!

    Beantwoorden
  15. Bo

     /  14 juli 2014

    TBS heeft altijd heerlijke producten! Deze lijkt me ook fijn 🙂

    Beantwoorden
  16. Rani

     /  14 juli 2014

    Ik heb deze ook nog in mijn handen gehad maar toch niet gekocht, hij lijkt me wel erg fijn dus misschien neem ik hem de volgende keer wel mee!

    Beantwoorden
  17. Lijkt mij een fijn product! xx

    Beantwoorden
  18. Deze klinkt echt super fijn! ❤

    Beantwoorden
  19. Lijkt me een erg fijn product! x

    Beantwoorden

Geef een reactie

