Mijn favoriete jurkje.

DSC_1680 Ken je dat ene kledingstuk, die altijd maar in je kast blijft liggen. Dat ene jurkje die je niet wil wegdoen, omdat hij zoveel herinneringen meedraagt.Dat het weg gooien een no go area word , omdat dat ene jurkje, of kledingstuk een van jou favorieten is? Mijn jurkje is er zo een.

Ik wil niet heel erg sentimenteel doen, maar ik ben gehecht aan dit jurkje. Ik kocht het bij de Mango ,en het was toen nog zomer. Dat herinner ik me nog goed. Eigenlijk heb ik er nooit aangedacht om het weg te doen simpel weg omdat ik er heel veel leuke dingen mee heb gedaan, en ik er veel herinneringen aan heb. Maar ook gewoon omdat hij mooi is, en niet alledaags is.

collage
Omdat hij zo kort is , doe ik hem eigenlijk bijna nooit meer aan. Maar ik kan er nog steeds erg van genieten, om hem te zien hangen in mijn kast. Zoals je kunt zien is de kleur van mijn jurkje groen, met blauw.
Het is niet een super gedetailleerde jurk, maar vooral is het heel simpel en elegant.

Wel zitten er een paar knopjes op mijn jurk. Niet echt om het vast te maken of zo , ik kan het gewoon over me hoofd heen trekken, om het aan te doen. Het knopje is eigenlijk ook het enige detail dat aan mijn jurkje vast zit.

DSC_1628
De knopjes, hebben een licht beige kleur,een van mijn lievelings kleuren. Groen en blauw daarin tegen juist niet. dat is ook wat het zo bijzonder maakt.
DSC_1639Het jurkje heeft een beetje een strech band, het zit nu helemaal in elkaar gekropen. Maar zodra je hem aanhebt, zie je direct dat hij zich aanpast aan de vorm van je lichaam. Ik ben helemaal gek op dit jurkje, en kan er dan ook geen afstand van doen. Gek eigenlijk want voor iemand anders is het maar een kledingstuk. Toch verbind ik er de dingen die ik heb gedaan , en dingen die me bij blijven met dit jurkje. Maar bovenal is hij gewoon heel mooi.
DSC_1700

Heb jij ook een kledingstuk waar je maar geen afstand kan doen?

Een reactie plaatsen

35 reacties

  1. Wat een leuk jurkje! Ik heb ook echt wel kledingstukken in mijn kast hangen waar ik geen afstand van kan doen.

    Beantwoorden
  2. Kim

     /  13 juli 2014

    Leuk jurkje!

    Beantwoorden
  3. Mooi jurkje! De kleuren zijn prachtig!

    Beantwoorden
  4. Jana

     /  13 juli 2014

    Ik hou van die kleuren, mango heeft altijd zulke leuke dingen.

    Beantwoorden
  5. writingmonique

     /  13 juli 2014

    Wat een prachtige kleuren!

    Beantwoorden
  6. Wat een mooi jurkje! xx

    Beantwoorden
  7. Mooie kleurtjes! Ik heb ook een aantal dingen in mijn kast waar ik nooit of te nimmer afscheid van kan nemen, zoals bandshirts met een leuke herinnering achter!

    Beantwoorden
  8. Wat een leuk jurkje!

    Beantwoorden
  9. Leuk om te zien wat je favoriete kledingstuk is, hij staat je vast erg vrolijk nu in de zomer!

    Beantwoorden
  10. Jurkjes als deze draag ik ook graag, want wat zitten ze fijn! Ik vind de keuren van deze ook mooi.
    Ik kan zelf ook van bepaalde kledingstukken geen afscheid doen, het zijn een paar item, het leed is dus te overzien hihi

    Beantwoorden
  11. Ik heb veel kledingstukken waar ik geen afstand van kan doen 😉 Leuk jurkje, fijne stof, lijkt mij heerlijk zitten.

    Beantwoorden
  12. Raounak

     /  13 juli 2014

    Mooi!

    Beantwoorden
  13. Wat een super leuk zomer jurkje! De kleurtjes zijn heel leuk!

    Beantwoorden
  14. Nina

     /  13 juli 2014

    Wat een prachtig jurkje, snap wel dat je die niet wilt wegdoen.

    Beantwoorden
  15. Dit is idd een erg leuk jurkje! Zelf heb ik niet echt een favo kleding stuk

    Beantwoorden
  16. Wauw echt een heel mooi jurkje! Tof dat het twee verschillende kleuren heeft! 🙂

    Beantwoorden
  17. Ik vind het wel een heel mooi jurkje!

    Beantwoorden
  18. Wat een leuk jurkje! Ik herken het wel, als iets te kort is laat ik het toch hangen….

    Beantwoorden
  19. Wat een mooie kleurencombo! Ik kan ook van de meeste jurkjes geen afstand doen, ondanks dat ze wat aan de korte kant zijn haha!

    Beantwoorden
  20. Waauuww mooi jurkje zeg! 😮 ❤

    Beantwoorden
  21. Wat leuk zeg, mooie kleurtjes 🙂

    Beantwoorden
  22. Superleuk jurkje! Mooie kleuren!

    X Sara

    Beantwoorden
  23. Ohh, ik vind hem echt onwijs leuk!

    Beantwoorden
  24. Mooi jurkje! Ik herken het wel hoor, heb ik ook met een aantal items.

    Beantwoorden
  25. Wat een leukerd!

    Beantwoorden
  26. alisse

     /  13 juli 2014

    Ja! Ik heb een aantal kledingstukken waar ik geen afstand van kan doen! Zoals mijn allereerste Snoopy BH en gabbervest van mijn hardcore periode (soms nog de neiging om hem aan te doen puur om te provoceren haha)

    Beantwoorden
  27. Het is een hele mooie jurk! Ik heb zoveel kledingstukken waar ik geen afstand van kan doen, maar uiteindelijk is het toch wel fijn als het uit m’n kast is, anders trek ik het nog aan terwijl het veel te klein is! x

    Beantwoorden
  28. Wat een fijn jurkje! Leuke kleuren combinatie ook (:

    Beantwoorden
  29. Wat een onwijs mooi jurkje. Leuk dat kleurcontrast! En vrolijke zomers kleuren!

    Beantwoorden
  30. Sandra

     /  13 juli 2014

    Laat hem anders verlengen hihi.. Vestje erop. Dan kun je hem aan naar buiten :)) misschien een idee? Krijgt het een 2e leven. Superleuk jurkje!

    Beantwoorden
  31. Zeer herkenbaar!!

    Beantwoorden
  32. het jurkje ziet er heel cute uit liefs http://www.Rachelkromdijk.nl

    Beantwoorden
  33. Leuk jurkje, ben benieuwd hoe die je staat!

    Beantwoorden
  34. Laila

     /  14 juli 2014

    Prachtige kleuren met dit weer, en ik begrijp je helemaal als je een bepaald kledingstuk niet weg kan doen i.v.m. de vele herinneringen eraan. Ik heb er genoeg die ik niet weg wil doen, maar heb toch laatst de knoop doorgehakt. Alleen bij mijn dochter doe ik het niet snel, enkel de eerste pakjes of speciale gelegenheden pakjes doe ik niet weg. Kan mooi in de ‘Memory box’, voor later.

    Leuk artikel!

    Beantwoorden

Geef een reactie

