Ondekt : Herbal essence Shampoo

DSC_1548 Mijn haar is alles behalve makkelijk, ik koop dus ook niet zomaar de eerste de beste shampoo of conditioner. Meestal ga ik naar een toko of bezoek ik een winkel speciaal voor mijn haartype. Mijn haar heeft gewoon heel veel verzorging nodig.

Gister kocht ik deze shampoo, omdat het super goed voor mijn haar is. Niet uitdroogt, en mijn haar ontzettend voed.
daarbij gebruik ik ook altijd conditioner, maar die gebruik ik van een ander merk.

DSC_1596 Tot voor kort wist ik niet dat ik deze gewoon in de winkel kon kopen. Omdat ik meestal toch naar de wat exclusievere haar winkels ga, omdat mijn haartype best lastig is. Mijn moeder heeft mij laten kennismaken met deze fijne shampoo, en ik ben hier heel enthousiast over. Het fijne is ik kan hier gewoon voor naar de drogist. en dat vind ik heel fijn want het werkt echt goed voor mijn haar.

De geur ruikt naar kokos, en ik hou daar heel erg van. Kokos is zoiezo een goed ingrediënt voor shampoo.
DSC_1549
Ben super blij met deze Shampoo, hij werkt gewoon super voor mijn haar. Dit gaat tot een van mijn favorieten behoren. Eindelijk naar de drogist voor mij shampoo. Het voed verzacht en is fijn in gebruik. en zorgt ervoor dat mijn haar niet breekt.

Herbal essence Shampoo 250 ml € 2,99 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

17 reacties

  1. wat goed dat hij zo goed werkt voor je haar!

    Beantwoorden
  2. Kim

     /  12 juli 2014

    Ik gebruik deze ook af en toe!

    Beantwoorden
  3. Kim

     /  12 juli 2014

    He! Ik kijk regelmatig naar je blog heel leuk en reageer eigenlijk nooit echt, ben blij dat je een fijne shampoo hebt gevonden die goed werkt voor je haar!

    Liefs

    Beantwoorden
  4. Klinkt heel goed 🙂 Ik ben ook gek op kokos!

    Beantwoorden
  5. fijn dat ie zo goed werkt! Mhh, denk ook dat ie heel lekker ruikt!

    Beantwoorden
  6. Wat een fijne shampoo! Mooi dat het je haar voedt! Ik vind de verpakking ook best leuk! Ik heb geen ervaring met dit merk helaas! 😦

    Beantwoorden
  7. Dit merk heb ik nog nooit geprobeerd maar ik hoor er veel goede verhalen over!

    Beantwoorden
  8. Ik heb hier laatst een conditioner van gehaald.. deze shampoo lijkt me ook fijn!

    Beantwoorden
  9. Klink erg goed! De geuren van Herbal Essences vind ik altijd heel fijn. Ik ben wel benieuwd naar de ingrediënten!

    Beantwoorden
  10. Soumayah

     /  12 juli 2014

    Hmm, ik houd van producten die kokos bevatten.

    Beantwoorden
  11. Fijne shampoo, ik heb de rode variant 🙂

    Beantwoorden
  12. Haah deze shampoo heb ik ook staan, ik ben er echt fan van hij is super fijn 🙂

    Beantwoorden
  13. Sam @ Frills & Thrills

     /  12 juli 2014

    I havent tried this range yet.Thanks for your lovely words over at mine.

    Beantwoorden
  14. Deze lijkt me wel heel fijn! Echt fijn dat je nu gewoon deze shampoo kunt gebruiken en niet meer naar een speciale winkel hoeft voor shampoo!

    Beantwoorden
  15. Ik gebruik deze ook en hij ruikt echt zo lekker!

    Beantwoorden

Geef een reactie

