Cluse Brillante Rose gold Horloge

DSC_1454
Deze week ontving ik een prachtig horloge, namelijk de Brillante Rose gold horloge van Cluse watches. Een redelijk grote online shop met prachtige horloges. Zelf heb ik er al een aantal , maar deze zijn heel anders dan wat ik normaal draag. Het is een mooi , uniek exemplaar die echt geweldig staat. Vandaag vertel ik jullie iets meer over deze mooie watch.

DSC_1483
DSC_1480
De manier hoe ik de horloge ontving , was alles behalve armoedig. Mooi in een leren zakje, met een leren bandje eromheen gewikkeld. Dit doet het direct heel chique ogen. Leuke is dat de binnenkant van het zakje zalmroze is .

Het mooie aan de horloge op zichzelf is, de details , en de wijzer die in het midden wit is en rosé goud. De tijd is lekker duidelijk, en staat goed aangegeven.
DSC_1477
Zoals je hopelijk kunt zien is de horloge, gevuld met kristallen. Die niet op de gehele horloge zitten, wat het heel mooi maakt, en vooral niet te druk. Ook is het horloge geïnspireerd op een ketting armband. De horloge voelt niet te zwaar, en voelt fijn aan om mijn pols. Ik hou helemaal niet van zware horloges. Alhoewel het niet loodzwaar is ,is het ook weer niet heel licht. Het is gewoon prettig draagbaar en daar gaat het om.

DSC_1396DSC_1544
De diameter van de horloge plaat is 38 mm. En sluit prima om om mijn pols, overigens is de sluiting een beetje ingewikkeld voor mij . Maar dat komt omdat ik nu nog totaal niet weet hoe hij aan en uit moet. Wat ik wel weet is dat hij word vastgeklikt, en wat erg mooi staat, zo sluit alles goed en netjes aan.
DSC_1497
Ik zou dit combineren, met leuke armbandjes of gewoon laten hoe het is, want laten we eerlijk zijn het is toch gewoon een plaatje. Ik kan niet anders zeggen. Ik ben er ontzettend blij mee, de horloge is gewoon heel erg chic en daar houd ik van. Het Brilliante rose gold horloge is verkrijgbaar bij Cluse watches en kost € 149,00 verkrijgbaar in gold, en silver.

Wat vind jij van dit bijzondere horloge?

Wit

Een reactie plaatsen

27 reacties

  1. Ziet er erg gaaf uit!

    Beantwoorden
  2. pinkitnl

     /  11 juli 2014

    Heel erg mooi alleen een beetje ver uit mijn budget x

    Beantwoorden
  3. waaaauw, zo mooi!

    Beantwoorden
  4. Kim

     /  11 juli 2014

    Wauw jij krijgt echt zulke leuke dingen voor je blog, you lucky girl!!

    Beantwoorden
  5. writingmonique

     /  11 juli 2014

    Wat een prachtig sieraad!

    Beantwoorden
  6. Myrthe

     /  11 juli 2014

    Super mooie horloge zeg, wauw!

    Beantwoorden
  7. Heel erg mooi, ik ben echt gek op rose goud. Als ik iets zie in rose goud moet ik het hebben haha :p

    Beantwoorden
  8. Wauw, wat een prachtig horloge. Ben er helemaal weg van!

    Beantwoorden
  9. jasmijncherubijn

     /  11 juli 2014

    Wat een fijne verpakking! En ik ben gek op rose gold, dus het uurwerk vind ik ook fantastisch!

    Beantwoorden
  10. Prachtig horloge <3!

    Beantwoorden
  11. Wauw wat een beauty! Echt een super chique en mooi horloge! ❤

    Beantwoorden
  12. Wat een plaatje zeg, erg mooi!

    Beantwoorden
  13. Wat een prachtig horloge! Rose goud is echt in de laatste tijd, moet misschien toch maar wagen om ook iets in die kleur te halen qua juwelen of horloges 🙂

    Ps. Er is momenteel een winactie op mijn site. Het zou leuk zijn mocht je ook meedoen. 🙂

    Beantwoorden
  14. Wauw, prachtig horloge! ❤ Echt balen dat het uit mijn budget ligt. Die details! ❤

    Beantwoorden
  15. Ik vind het echt een prachtig horloge!

    Beantwoorden
  16. Wow, hele mooi horloge zeg!

    Beantwoorden
  17. Waaauw, prachtig horloge! En mijn complimenten, je hebt heele mooie foto’s gemaakt! ❤

    Liefs.

    Beantwoorden
  18. Wauw, heel erg mooi! Zelfs de verpakking waarin je hem krijgt is mooi!

    Beantwoorden
  19. Prachtig horloge!

    Beantwoorden
  20. Wauw wat een beauty zeg!

    Beantwoorden
  21. Oeeehh wauw super mooi horloge

    Beantwoorden
  22. Sandra

     /  11 juli 2014

    Echt een prachtig horloge!!! Ik heb hem zelf ook en inderdaad het dichtmaken moet even handigheid in krijgen. Ik heb hem zelf via Ichica gekocht voor 49,95. Dus mocht ie buiten je budget zijn hou die site in de gaten wie weet komt ie nog eens voor die prijs voorbij 😉

    Beantwoorden
  23. Wauw, die is mooi zeg!

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Beantwoorden
  24. Bo

     /  12 juli 2014

    Wauw, wat een prachtige horloge. Love it!

    Beantwoorden
  25. Ibtissam

     /  16 juli 2014

    Wauw! Echt mooi, zeg. Maa sha Allah.

    Beantwoorden
  26. Jokertje

     /  9 oktober 2014

    Wat een ge-WAUW-el!

    Beantwoorden

Geef een reactie

