Favorite : Zwitsal geurbuiltjes

DSC_1290
Vaak liep ik langs de schappen van de etos, en daar zag ik ze weer liggen, de geurbuiltjes van zwitsal. Maar op de een of andere manier was ik altijd heel sceptisch over deze zakjes. Geeft dat nou echt geur af, en heeft het echt een toevoeging voor de kleren. Dus besloot ik het voor de zoveelste keer langs de schappen lopen maar niet te kopen.

Mijn vriendin is zwanger, en ik zag haar een foto op instagram delen met deze geurbuiltjes. En ik vroeg haar dus of ze echt zo goed waren , en lekker roken. En genoeg geur afgaven. En ze bevestigde al mijn vragen, ze stelde zelfs voor om in haar kast te komen ruiken, dat gezegd ben ik direct naar de winkel gegaan om ze te kopen.

DSC_1295
Ik was blij verrasd, eigenlijk weet ik niet eens waar al die vooroordelen vandaan kwamen, maar die zijn compleet weggenomen. Er is niet perse iets heel speciaals aan deze geurbuiltjes, wel ruiken ze overheerlijk naar zwitsal.
DSC_1264
Op de achterkant staat heel simpel, hoe de geurbuiltjes werken, je kan ze op je kleding leggen ( met een gesloten kast) of aan een hanger hangen met een gesloten kastdeur.

Als je aan de zakjes ruikt. Is de geur heel sterk logisch want dat zorgt voor de heerlijke geur in je kast. Ik heb het getest door twee dagen een geur zakje op een kledingstuk van mijn dochter te leggen. Toen ik het haar na die twee dagen aandeed kwam er een heerlijke vlaag met zwitsalgeur vanaf, het rook nog sterker dan robijn wasverzachter. Heerlijk.
DSC_1313
De kleur van de zakjes is wit, en heeft kleine bolletjes aan de binnenkant die sterk geparfumeerd zijn. Ze laten haar kleren heerlijk ruiken, en dat is niet overdreven zoals ik dacht maar je krijgt wat ze beloven.

Je kan ze ook gebruiken voor in je luiertas, of eventueel in je eigen kledingkast. dit is zeker een favoriet geworden, heerlijk fris!

foto (3)
Dit is zeker een super uitvinding, en zoals ik al zij doen de geurbuiltjes van Zwitsal precies wat ze moeten doen , heerlijk ruiken en lekker met de kleren in haar kast knuffelen. Haha niet letterlijk natuurlijk maar, het trekt zo goed in dat je bijna denkt dat ze knuffelen samen, lekker knus samen in de kast. Zeker een product die onmisbaar is en vooral wanneer je gek bent op Zwitsal of een baby hebt.

Zwitsal geurbuiltjes €3,19

Verkrijgbaar bij bijna alle drogisterijen en enkele supermarkten.

Kende jij deze geurbuiltjes al? , en wat vind je ervan?

Een reactie plaatsen

24 reacties

  1. Lisa

     /  10 juli 2014

    Wat goed dat je toch van gedachte bent veranderd!

    Beantwoorden
  2. oh super handig! ik zoek nog geurdingen om in m’n kast te leggen en this might be it!

    Beantwoorden
  3. Wat een goede tip! Dit ga ik onthouden!

    Beantwoorden
  4. Ze zijn heerlijk, wij gebruiken ze ook 🙂

    Beantwoorden
  5. pinkitnl

     /  10 juli 2014

    Deze gebruik ik al jaren ze liggen nu nog in de kledinglade van mijn dochter (ook al is ze 6), het ruikt gewoon zo lekker x

    Beantwoorden
  6. Myrthe

     /  10 juli 2014

    Ze ruiken zoooo lekker, wij gebruiken ze thuis ook!

    Beantwoorden
  7. writingmonique

     /  10 juli 2014

    Ah! Yankee Candle heeft ze ook inderdaad, maar ik ben gek op de Zwitsal geur. Deze ga ik zeker uitproberen!

    Beantwoorden
  8. Moet ik hebben 😮 ik hoop dat ze het in België ook ergens verkopen, maar ik zal ook een in Albert Heijn kijken. Leuuuk!

    Beantwoorden
  9. Ik wist helemaal niet dat ze die ook in zwitsal geur hadden! Ik hou van die geur, ik ga kijken of ze ze bij ons ook hebben. 🙂

    Beantwoorden
  10. ik vind het ook zo’n lekker product! liefs http://www.Rachelkromdijk.nl

    Beantwoorden
  11. Bedankt voor de tip ❤

    Beantwoorden
  12. theorangegarden

     /  10 juli 2014

    Heerlijk lijken ze me! Love zwitsal!

    Beantwoorden
  13. wat ziet het er lief uit!

    Beantwoorden
  14. Lijkt me heerlijkk!

    Beantwoorden
  15. Aah zwitsal ruikt zo lekker!! Goed idee zo’n zakjes!

    Beantwoorden
  16. mhh klinkt erg lekker!

    Beantwoorden
  17. Ohh heel handig!! Zou ik zelf zo voorbij lopen denk ik

    Beantwoorden
  18. Dit klinkt wel erg handig!

    Beantwoorden
  19. Oh, dit wil ik wel eens proberen!

    Beantwoorden
  20. Dit zal m’n zusje wel leuk vinden, ze is helemaal gek op die Zwitsal geur! Ze heeft er ook een douchegel van 🙂

    Beantwoorden
  21. Ik vind de geur van Zwitsal ook heerlijk! Ik gebruik van die doekjes die je in de droogkast moet steken. Deze ruiken ook lekker!

    Beantwoorden
  22. Ben denk ik één van de weinige die de geur van zwitsal niet zó lekker vind dat ik het overal voor wil gebruiken hahah

    Beantwoorden
  23. Ik ben echt dol op zwitsal. Stop die zakjes ook overal 😀

    Beantwoorden
  24. nathslife

     /  14 juli 2014

    Ik vind het Zwitsal luchtje zo lekker!! Unieke geur.

    Beantwoorden

Geef een reactie

