Verwennerij: Treacle Moon Douchegels.

DSC_1163
Als er iets is waar ik van geniet , is het een lekker en fijn maar vooral mooi doucheproduct. Niet elk merk heeft hele leuke verpakkingen die direct aanspreken, en dat is jammer. Maar er zitten er een paar bij die er super vrolijk uitzien. Fijn want dan vergeet je het product niet snel. Dit had ik dan ook met de Treacle moon Douchegels

Treacle Moon is van oorsprong een Engels merk dat sinds kort is geïntroduceerd in Nederland. Naast de bad/douchegels zijn er bodyscrubs, bodybutters en handwashes. Alle producten kosten €4,95 per stuk, dat is geen geld voor de hoeveelheid die je krijgt. De bad/douchegel bevat 500ML. Wat ik al meerdere mensen heb horen zeggen, is dat het uiterlijk van de producten erg lijkt op die van Philosophy. Het is duidelijk te zien dat Treacle Moon is geinspireerd op philosophy
DSC_1186

Ik kocht de Warm cinnamon nights, en de Cool melon fresca. Wat me direct opvalt is de grote hoeveelheid, in de flacon. Ik ben daar een hele grote voorstander van, zo kan ik lekker intens genieten van een hand vol douchegel, heerlijk!

Cool melon fresca 500 Ml € 4,95

Deze douchegel is heel fijn, maar ruikt niet naar meloen, jammer genoeg dat is wel teleurstellend. Deze douchegel kan je ook gebruiken voor badschuim want schuim krijg je zeker,en je hebt er niet veel voor nodig.

Warm cinnamon nights 500 Ml € 4,95

Ook deze douchegel ruikt niet naar kaneel, wel is deze douchegel een limited editon versie. Dus deze zal niet lang in de schappen te vinden zijn. Daarom ben ik ook extra blij dat ik hem heb aangeschaft. De kleur van de gel is rood. Het rook in iedergeval heel erg zoet, en ik hou wel van zoete geuren.

DSC_1181
Ondanks de geuren die niet helemaal overeenkwamen met de namen, vind ik het een heerlijke toevoeging voor in mijn badkamer. Lekker zoet, en een grote fles is  bij ons altijd welkom. Dit is echt zo een douchegel waardoor je je na een heerlijke douche helemaal happy voelt,  ik zou er elke dag  met plezier de douche voor inspringen.

De Treacle Moon producten zijn verkrijgbaar bij de Albert Heijn

Hebben jullie al ervaring met het merk Treacle Moon?

Een reactie plaatsen

27 reacties

  1. Raounak

     /  9 juli 2014

    De producten van Treacle Moon zijn zoo toegankelijk en smeren altijd zo lekker uit!!

    Beantwoorden
  2. Cher

     /  9 juli 2014

    Ik vind Warm cinnamon nights zelf heerlijk!

    Beantwoorden
  3. Oh ben nu wel benieuwd hoe de melon fresca dan wel ruikt haha hij lijkt me wel erg lekker, die andere lijkt me lekker voor ’s avonds of voor in de winter 🙂

    Beantwoorden
  4. Ze lijken me heel lekker! En de verpakking is geweldig, die zou ik ook uit een winkelrek pakken 🙂

    Beantwoorden
  5. Kim

     /  9 juli 2014

    Die melon daar ben ik naar benieuwd heb ze nog niet zien liggen bij mij, in de schappen!

    Beantwoorden
  6. Ik lees er de laatste tijd super veel over, geloof dat ik zelf ook maar eens ga testen. (:

    Beantwoorden
  7. Wat een heerlijke producten! Ik lees er wel vaker over, maar ik heb er helaas geen ervaring mee!

    Beantwoorden
  8. ziet er goed uit! alleen de verpakking is al leuk!

    Beantwoorden
  9. Ik vind deze echt heel lekker <3!

    Beantwoorden
  10. lijken mij erg lekker liefs x

    Beantwoorden
  11. De flacon zelf zou me al overtuigen! ❤

    Beantwoorden
  12. Oeh, de flesjes zien er al prachtig uit!

    Beantwoorden
  13. Ik ben ook gek op de douchegels van Treacle Moon! Die grote verpakkingen vind ik ook een groot voordeel, omdat mijn vriend de douchegels ook lekker vind en dus ook gebruikt! Warm Cinnamon Nights vind ik ook niet een pure kaneelgeur, ik ruik er wel kaneel in maar ook een soort zoete snoepjesachtige geur, wel erg lekker vind ik!

    Beantwoorden
  14. Ik heb er geen ervaring mee maar vind het er wel erg leuk uit zien!

    Beantwoorden
  15. ihsaneee

     /  9 juli 2014

    ik ben ook gek op deze douchegels de geuren zijn heerlijk!

    Beantwoorden
  16. Hm die warm cinnamon nights lijkt me heerlijk. Ik heb ze nog nergens tegen gekomen in België, jammer! Ook ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de ingrediënten!

    Beantwoorden
  17. Ze zien er beide zooo lekker uit. Wil deze ook echt een keer proberen

    Beantwoorden
  18. Het lijken mij heerlijke producten! Wel jammer dat de geuren niet echt overeenkomen..

    Beantwoorden
  19. De verpakking vind ik er altijd zo leuk uitzien!

    Beantwoorden
  20. Wat raar dat de kleuren niet overeenkomen. Raar 😦 Ik wil er wel graag eentje aanschaffen, ze lijken me heerlijk! ❤

    Liefs.

    Beantwoorden
  21. Kim

     /  9 juli 2014

    Hmm wel minder dat je niet krijgt wat er wordt belooft!

    Beantwoorden
  22. Lisa

     /  9 juli 2014

    Lijken me heerlijke producten, ze zien er zo schattig uit!

    Beantwoorden
  23. Ik kon het toen ik het wou kopen niet vinden 😦
    Maar het lijkt me nog steeds echt zo lekker!

    Beantwoorden
  24. Toch erg fijne producten volgens mij ^^

    Beantwoorden
  25. missmarissx

     /  9 juli 2014

    Naar deze producten ben ik nog steeds erg benieuwd 🙂

    Beantwoorden
  26. het is dat ik nog een kast vol heb staan met douchegels, anders had ik deze ook gehaald, wil ze al lange tijd proberen.

    Beantwoorden
  27. Ik wil ook graag nog iets van Treacle Moon!

    Beantwoorden

Geef een reactie

