Goed de zomer beginnen met Esprit Sandalen

sandalen
De zomer is al een tijd begonnen, en de zon heeft ons soms iet wat teleurgesteld. Maar sinds kort schijnt de zon weer volop en komen de sandalen weer uit de kast, of niet? Na een lange winter te hebben gehad, voel ik me persoonlijk niet helemaal lekker met sandalen van een of twee jaar geleden. Dus is het tijd voor een nieuwe aanwinst(en).

Het Lijkt me leuk om de eye cathers betreft sandalen te delen van de webshop Esprit. Het assortiment is niet groot, maar elk paar is anders. en sluit ook goed aan bij de mode van nu. Alhoewel het geen 10 euro sandalen zijn, ben ik helemaal verkocht aan de uitstraling, en ik zie al helemaal voor me hoe ik deze het beste kan combineren. Met de meeste items kan je best veel kanten op.
1244
Het leuke aan deze sandalen vind ik dat ze twee kleuren hebben, zo kan je ook heel makkelijk je kleding afstemmen op de sandalen, of je nou grijs of bruin aantrekt het past allebei! Ze zijn echt zomer proof, en staan heel goed onder een stoere outfit.
sandalen paars
Deze sandalen, zijn echt heel vel maar als je het goed combineert is het alles behalve fout. Met deze sandalen zou ik niet een te drukke outfit kiezen aangezien ze al heel erg vel zijn.
sandalen x

De Plateau sandalen vind ik het leukste, ze zijn overigens ook nog eens in de Sale dus kan je ze scoren voor een lager prijsje. Ik denk dat deze wel heel erg mooi zullen staan onder een mooi jurkje, maxi skirt , spijkerbroek . Eigenlijk kan je ook hier weer veel kanten mee op .

Wat betreft de sandalen collectie van esprit is het totaal niet saai , of eentonig. Heel erg vele leuke dingen zitten er tussen waar bijna elke vrouw wel wat mee kan.

Wat vinden jullie van de Esprit sandalen?, shop jij wel eens in hun webshop?

naamloos

 

Een reactie plaatsen

15 reacties

  1. Je hebt veel keus! Die met die plateau vind ik erg mooi xxxx

    Beantwoorden
  2. Cher

     /  8 juli 2014

    Leuke sandalen, vooral die fel gekleurde , is weer eens wat anders!

    Beantwoorden
  3. Oh die metallic sandaaltjes zijn leuk!

    Beantwoorden
  4. writingmonique

     /  8 juli 2014

    De gebloemde plateauzolen zijn geweldig!

    Beantwoorden
  5. Kim

     /  8 juli 2014

    Die twee kleurige sandalen zijn super leuk!

    Beantwoorden
  6. Wat een leuke schoenen! Ik vind die met het blauw het leukste

    Beantwoorden
  7. Hele mooie sandaaltjes! ❀

    Beantwoorden
  8. Er zitten erg leuke sandaaltjes tussen!

    Beantwoorden
  9. De plateau sandalen vind ik ontzettend leuk!

    Beantwoorden
  10. Laila

     /  8 juli 2014

    Te leuke schoenen! Ik winkel er niet heel vaak helaas, zeker mooie kleuren.

    Beantwoorden
  11. Mooie sandaaltjes!

    Beantwoorden
  12. die met die bloemetjes zijn ook leuk zeg!

    Beantwoorden
  13. Dat eerste exemplaar vind ik heel leuk πŸ™‚

    Beantwoorden
  14. Heel gaaf allemaal πŸ˜€

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Beantwoorden
  15. Wat een super toffe items. Ik vind vooral die pumps met bloementjes onwijs leuk en cute ❀

    Beantwoorden

Geef een reactie

