Dr van der Hoog review

Drvanderhoog
Lange tijd maak ik al gebruik van de maskers van Dr van der hoog, heerlijk verfrissend. Maar Dr van der hoog heeft ook een verzorgingslijn,voor alle huidtypes zoals onder andere de rijpe, droge en vette huid.Als het op verzorging aan komt ben ik altijd heel geïnteresseerd. Ik was hier dus erg benieuwd naar.

dr van der hoog 2
Ik heb drie purity reinigingsproducten getest,en uitgeprobeerd. De facewash , oogreinigingsmilk, en de reinigingslotion deze producten waren uitgezocht op huidtype : droog tot zeer droog

Dr van der Hoog – Purity Facewash 100 ml € 7,63

DSC_1026
Een van de eerste dingen die achter op de tube staat is zeepvrij, dat is natuurlijk super fijn daarbij ook geen minerale olie en geen parabenen.
purityfacewash
DSC_1047
Het product voelt een beetje plakkerig aan op de huid, en ziet eruit als een gel , en smeert ook fijn uit. Na gebruik voelt mijn huid schoon aan, het reinigt mijn huid heel goed en grondig. De verpakking verraad de geur niet van de facewash heel fris, een goede match. De prijs is redelijk in verhouding met de kwaliteit van het product, dat is fijn.

Dr van der Hoog – Purity Reinigingslotion 200 ml € 7,07

DSC_1073

Deze Reinigingslotion, behoort aangebracht te worden na de oogreinigingslotion en de facewash, om je huid voor te bereiden op een dag-nachtcrème. Ook deze reinigingslotion bevat grapefruit en limoen extract.

xxx

DSC_1063

Behalve dat het een milde reinigingslotion is is er aan de ingrediënten alcohol denat toegevoegd, voor een droge huid die ik heb is dat dus niet fijn. Aangezien ik al een droge huid heb, en deze vorm van alcohol mijn huid nog meer uitdroogt, vind ik het jammer dat dit is toegevoegd. Hij werkt prima maar dit is wel een minpuntje.

Dr van der Hoog – Purity Oogreiniginsmilk 150 ml € 7,63

DSC_1182

De oogreinigingsmelk doet eigenlijk precies wat hij moet doen, mijn oog make-up optimaal verwijderen. Dit product dient niet gebruikt te worden voor bijvoorbeeld water proof mascara, dat zal niet het optimale resultaat geven.

loo

DSC_1087

Het is een fijne oogreinigingslotion. Is mild en ruikt vrij neutraal, ben eigenlijk best tevreden. het product is zuinig in gebruik.

DSC_1223
De producten van Dr van der hoog , zijn heel fijn in gebruik. wel zijn er hier en daar wat dingen die beter kunnen maar voor de prijs, zijn het best wel een goede producten. Vooral de verpakkingen zien er strak en fris uit! Ik raad je deze verzorgingslijn zeker aan.

De producten van Dr van der Hoogzijn nu te koop bij de drogist, en online in hun eigen webshop

Wat vind jij van deze producten, en was je al bekend met de verzorgingslijn?

Wit

 

 

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

19 reacties

  1. Cher

     /  7 juli 2014

    Lange uitgebreide review, lijken me fijne producten!

    Beantwoorden
  2. Ze klinken erg fijn! Goede review 🙂

    Beantwoorden
  3. writingmonique

     /  7 juli 2014

    Dit lijken me fijne producten :), de review is geweldig!

    Beantwoorden
  4. Kim

     /  7 juli 2014

    Klinkt als een fijne lijn!

    Beantwoorden
  5. Lijken me super fijne producten xxxx

    Beantwoorden
  6. Dit kende ik nog niet!

    Beantwoorden
  7. Ik heb ook een tijdje producten van dit merk gebruikt, maar dan van de sensitive lijn. Ik vond de producten echt heel erg fijn in gebruik ❤

    Beantwoorden
  8. De face wash lijkt me heel fijn!

    Beantwoorden
  9. Ik vind het een heel fijn merk, ik heb deze producten nog niet getest maar ben er wel benieuwd naar 🙂

    Beantwoorden
  10. Ik had de facewash ook, maar ik vond dat hij mijn huid juist een beetje uitdroogde!

    Beantwoorden
  11. Ziet er heel goed uit ❤

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Beantwoorden
  12. Deze producten heb ik nog niet gebruikt, hun oogcrèmes wel al en die zijn zeker de moeite! 🙂

    Beantwoorden
  13. Fijne review!

    Beantwoorden
  14. Vooral de 1ste lijkt me fijn!
    Ik heb een keer een vitamine maskertje van ze gehad,
    die was echt heel fijn!

    Beantwoorden
  15. Laila

     /  7 juli 2014

    Lijken me fijne producten!

    Beantwoorden
  16. Fijne, uitgebreide review! Klinkt fijn!

    Beantwoorden
  17. Deze producten lijken wel echt iets voor mij, maar zoals je zelf zegt, die alcohol denat is wel jammer, ik snap het niet goed waarom het er dan in zit? Mijn droge huidje hoeft dat ook niet, maarja.. Het kan niet allemaal perfect zijn!

    Beantwoorden
  18. ihsaneee

     /  8 juli 2014

    hele fijne review! Ik loop er zeker niet meer langs in de drogist 🙂

    Beantwoorden
  19. Mijn gezicht is niet bepaald fan van Dr van der Hoog producten. Maar dit klinkt wel goed.

    Beantwoorden

Geef een reactie

