Persoonlijke mijlpaal: mijn blog is een half jaar oud!

large (7)
Phoeh, Daar zijn we dan 6 maanden later. In de blogwereld is dit niet de ultieme mijlpaal, maar het is wel mijn persoonlijke mijlpaal. Niet gedacht dat ik de dag van vandaag zou staan waar ik nu sta, figuurlijk natuurlijk ik zit nu op mijn laptop vol verbazing dat het vandaag echt zo ver is.

Ik weet nog dat ik toen ik hieraan begon, en mijn blog online zetten, ik vroeg aan mijn man :denk je dat dit een bevlieging is ?( bloggen).
Hij antwoorden en zei nee ik denk echt dat je dit wilt.

We spraken af dat we deze dag zouden onthouden of ik werkelijk de 6 maanden gehaald heb, en ja hier ben ik dan.

Mischien in een normaal levensjaar is dit geen lange tijd, maar voor een blogger als ik wel. elke dag opnieuw achter je computer zitten,foto’s maken. Artikelen schrijven, inspiratie opdoen. Elke dag opnieuw vergt discipline. discipline die ik lang niet heb gehad , en wel wou. Nu al 6 maanden lang heb ik mijn woord gehouden niet aan jullie niet aan mijn man , of mijn vriendinnen. Nee aan mijzelf en dat vind ik persoonlijk een hele grote stap, een vooruitgang.

Nu ik zo ver ben besef ik dat ik echt vooruit ben gegaan, had niet verwacht dat ik nu zelfs al iets zou verdienen met bloggen. op perslijsten zou staan, en alle leuke dingen die ik al heb mogen doen met mijn blog.
Elke dag doe ik dit met plezier, het word steeds belangrijker voor mij. Ik zie mezelf niet meer zonder, mijn blog.

Het is een deel van mij geworden, en ik hoop nog vele jaren door te kunnen gaan met wat ik nu doe!

En vooral bedank ik jullie , mijn trouwe lezers voor al jullie lieve berichtjes. En natuurlijk voor het lezen van mijn blog. Dit maakt alles wat ik nu doe met veel plezier allemaal vele malen leuker.

Liefs

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

22 reacties

  1. Denise

     /  5 juli 2014

    Topper! Op naar nog vele jaren in’shaAllaah.

    X

    Beantwoorden
  2. writingmonique

     /  5 juli 2014

    Gefeliciteerd! En nog heel veel jaren natuurlijk ;).

    Beantwoorden
  3. Joan

     /  5 juli 2014

    Je mag trots op jezelf zijn,op naar 1 jaar ❤

    Beantwoorden
  4. Kim

     /  5 juli 2014

    Gefeliciteerd met een halfjaar bloggen!! Ik blog nu ook 6 maandjes en snap helemaal waar je vandaan komt. Op naar de volgende mijlpaal!

    Beantwoorden
  5. Oeeh, gefeliciteerd!

    Beantwoorden
  6. Wat leuk, gefeliciteerd!

    Beantwoorden
  7. Mariëlle

     /  5 juli 2014

    Super! Ga zo door

    Beantwoorden
  8. Sharon

     /  5 juli 2014

    Gefeliciteerd!

    Ik kom regelmatig een kijkje nemen op jouw blog & lees met plezier de artikelen.

    Ik wil je een kleine feedback geven, misschien kun je in de toekomst beter letten op je grammatica & zinsopbouw. Wellicht zal het proffesioneler overkomen, het leest namelijk nu wat rommelig.

    Veel succes verder!
    Sharon

    Beantwoorden
  9. Gefeliciteerd Oumfeerozah! Ga zo door!

    Beantwoorden
  10. theorangegarden

     /  5 juli 2014

    Super! Keep up the good work meid!

    Beantwoorden
  11. Gefeliciteerd! Hartstikke leuk en fijn om te lezen dat je het zelf met zo veel plezier doet! 🙂

    Beantwoorden
  12. Wat leuk! Gefeliciteerd 😀

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Beantwoorden
  13. gefeliciteerd.! ♥

    Beantwoorden
  14. Super! Gefeliciteerd 😀

    Beantwoorden
  15. Gefeliciteerd met het halfjarig bestaan van je blog!

    Beantwoorden
  16. aspasiablog

     /  6 juli 2014

    Proficiat! Leuke blog! 🙂

    Beantwoorden
  17. Gefeliciteerd!
    Ik kende je blog verder niet maar ik was verbaast toen ik dit artikel zag,
    het ziet er hier namelijk uit of je het al een stuk langer doet!

    Beantwoorden
  18. Gefeliciteerd!! Op naar het eerste jaar. Toevallig heb ik een soortgelijke post geplaatst op mijn blog dus herken je gevoel 🙂

    Beantwoorden
  19. Laila

     /  7 juli 2014

    Gefeliciteerd, super gedaan en super leuk blog. Keep going!!

    Beantwoorden
  20. Gefeliciteerd en nog vele jaren in sha Allah ❤

    Beantwoorden

Geef een reactie

