Guilty pleasure Ijs!

foto 1 (3)x

De laatste tijd heb ik echt heel erg abnormaal veel zin in ijs, Niet gewoon de schepijs van de supermarkt maar de ijs waarvan je denkt dat je dat eens per maand of nog minder eet, de hoorntjes, Italiaans ijs, welke soort niet!

Iedereen heeft wel een Guilty pleaure en die van mij is ijs, ik blogde hier al over mijn Guilty pleasure van jamin. Ik merk ook dat het helaas vaak heel veel zoete dingen zijn in de categorie eten.

Wat voor soorten ijs? Tja dat ligt een beetje aan mijn humeur. Meestal is het een ijsje wat ik snel even kan halen bij de Mac Donalds, of bij een ijskraam. En die dag als ik net even geen zin heb om ver te lopen is het bijvoorbeeld een magnum van de supermarkt.

Als ik iets lekkers in mijn hoofd heb denk ik direct aan ijs, koud regenachtig weer of juist gewoon lekker weer het maakt me niet uit. Ik eet ijs, en ik wijk niet voor een tweede ijsje.

foto (6) x

Guilty pleasure houd in dat je iets lekker vind of er van geniet ondanks of het eten is of bijvoorbeeld een leuke film, en je angst hebt of het genant vind dat een ander het te weten komt.

Logisch want ijs eten heel veel ijs, of heel vaak een bezoekje aan de Jamin brengen is niet perse iets om trots op te zijn. Maar ik denk dat de meeste mensen wel iets hebben waar ze echt helemaal dol op zijn en het niet open en bloot delen, of ermee te koop lopen.

 

Heb jij ook een Guilty pleasure?

 

 

 

Een reactie plaatsen

12 reacties

  1. Aaah lekker! Vandaag gaan er vast wel een paar ijsjes doorheen 🙂

    Beantwoorden
  2. Oh, alleen de foto’s al.

    Beantwoorden
  3. Kim

     /  4 juli 2014

    Met het lekkere weer vandaag zal ik ook zeker een ijsje eten!

    Beantwoorden
  4. Het ziet er echt super lekker uit!

    Beantwoorden
  5. Oh lekker! Met deze temperaturen smaakt het helemaal goed!

    Beantwoorden
  6. Hihi mijn vriend is echt ijsjes verslaafd, en we hebben een ijssalon op 2 meter van ons huis, de verleiding is dus vaak erg groot voor hem! Zelf vind ik ijs wel lekker, maar ik hoef het niet te vaak. Ijskoffie daarentegen is wel echt een grote verslaving van mij!

    Beantwoorden
  7. Joan

     /  4 juli 2014

    Oh met dit warme weer is een ijsje echt onweerstaanbaar.

    Beantwoorden
  8. oeh ijs ♥ krijg spontaan zin in een italiaans ijsje in de smaak stracciatella.!!

    Beantwoorden
  9. Hmm, dat ziet er lekker uit ❤

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Beantwoorden
  10. Oh gosh! Ziet er heerlijk uit.

    Beantwoorden
  11. aah ik krijg hier gelijk zin in! I LOVE IJSJES ❤

    Beantwoorden
  12. hmm softijs of citroen, en idd die spikkeltjes er op :p die durf ik al niet meer nemen van mijn 16de ofzo haha

    Beantwoorden

Geef een reactie

