Petit & Jolie Baby verzorging

DSC_0772
Zoals jullie weten , ben ik wel iemand die houd van merken en producten waar nog niet heel veel mensen van op de hoogte zijn. Soms ook onterecht omdat meestal de producten heel erg aantrekkelijk zijn. Ik kwam kort geleden in aanraking met Petit&Jolie . Overigens ben ik de laatste tijden ook veel meer geïnteresseerd in baby verzorging die werken met milde ingrediënten , en vooral voor de gevoelige huid. Omdat dat goed werkt op elk baby huidje.

Wat is Petit&Jolie?
Petit&Jolie is een natuurlijke verzorgingslijn voor baby’s. Het speciale karakter van de Petit&Jolie Baby producten lijn is de combinatie van de ingrediënten. Aan de ene kant zeer mild voor de babyhuid en aan de andere kant effectief in de reiniging en verzorging van de huid.

Producten van petit&jolie
baby badolie 200ml – €9,95
baby bodylotion 150ml – €9,95
baby haar & body shampoo 200 ml – €8,45
baby billencrème 75ml – €8,45
handzeep 250ml – €6,95.

DSC_0782
Ik ontving de Bodylotion, en de billencrème. Ze zitten in leuke kleurrijke tubes die uitstralen wat ze zijn. Namelijk natuurlijk. Alle producten zijn hypo allergeen.

Voor alle producten geld dan ook, 100% natuurlijke oorsprong. Geen parabenen, synthetische geur – en kleurstoffen. Conserveringsmiddelen en zeep zijn ook nagelaten. Zeepvrij dus , is altijd goed als je baby’s wast.

schema

Petit & Jolie Bodylotion 150ml – €9,95

DSC_0831

Deze bodylotion is heel erg voedend, en hydrateert goed. Ik merk dat je het heel lekker in kan smeren op de huid, redelijk wat textuur heeft. Maar goed opgenomen word in de huid. Deze bodylotion bevat abrikozenolie voor extra elasticiteit en voor een langdurige zachte huid. De geur is zacht en overheerst niet.
DSC_0898 Ik kan wel intens genieten van overheersende geuren, of sterk aanwezige geuren. Maar voor een baby is dat niet realistisch die heeft het mildste van het mildste nodig.

Petit & Jolie Billencrème 75ml – €8,45

DSC_0873 De laaste tijd ben ik heel erg in de weer geweest met de huid van me dochter. vooral het luiergebied is en was een ramp. Rood en trekkerige huid, en vooral geïrriteerd . Paar keer voor naar de huisarts geweest 4 keer zalfjes meegekregen. alles weer wegtrokken, na een paar weken uiteindelijk kwam het weer terug. Nu ik deze billencrème gebruik ziet haar huid er heel netjes uit en niet meer zo geïrriteerd als voorheen. Ik ben blij verrast, en had dit zeker niet verwacht.
DSC_0910

 

DSC_0820

Conclusie

Tja ik kan alleen maar zeggen dat ik verrast ben, Vooral over de billencrème ben ik heel erg te spreken, als je baby zijn of haar huidje. gevoelig is en heel snel geïrriteerd is dan kan dat voor veel kop zorgen zorgen als moeder zijnde. Mij in ieder geval wel , en ik vind het super dat ik hiermee nog even een tijdje haar billetjes net dat extra zetje kan geven om goed te herstellen. De bodylotion is ook heel fijn, en ik zweer bij Petit & jolie.

De producten zijn verkrijgbaar bij Petit & Jolie. Als je geïnteresseerd bent in de gehele set kan je die aanschaffen voor 42,50.

Kende jij dit merk al,en wat vind jij van milde babyverzorging?

Wit

 

 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

7 reacties

  1. Cherry

     /  3 juli 2014

    Klinkt als een hele fijne baby lijn, wat leuk dat je schrijft over iets minder bekende merken.

    Beantwoorden
  2. Joan

     /  3 juli 2014

    Goed dat ze zo natuurlijk mogelijk werken, dat is het beste voor iedere huid en vooral het huidje van baby’s.

    Beantwoorden
  3. Klinkt goed! ga dit aan me zusje doorgeven die verwacht binnenkort een dochter

    Beantwoorden
  4. Leuk geschreven! Een vriendin van mij is in verwachting!

    Beantwoorden
  5. Ik kende dit nog niet! Wat een leuke verpakkingen zeg..

    Beantwoorden
  6. Ik kende dit helemaal niet, ziet er heel erg leuk uit. Leuk als cadeautje ook!

    Beantwoorden
  7. Heel interessant. Ik gebruik voor Z alleen maar natuurlijke producten. Dit merk kan ik dus ook halen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

