Her new love :Bambam roze blokkendoos

DSC_0700
speelgoed is iets wat ik heel belangrijk vind, vooral voor de ontwikkeling van mijn dochtertje. Toen ik dit uber schattige roze doosje ontving van Bambam, moest en zou ik het met jullie delen. Behalve het uiterlijke vertoon, is het ook heel goed voor haar ontwikkeling.

DSC_0720
het is echt een hele mooie blokkendoos, gevuld met 4 blokjes in verschillende zachte kleuren, met verschillende vormen. Zelf heeft mijn dochter nog niet helemaal niet door hoe het moet. Naarmate de tijd begreep ze steeds meer hoe het in elkaar zit, en kreeg er zelf eentje in het goede vormpje, en dan voel je je zo trots.

DSC_0744

DSC_0745
Ze zat er heerlijk mee te spelen, echt heel erg leuk. Op een gegeven moment begon ze haar handje in het gaatje te steken waar het ronde vormpje in ging om zo een blokje eruit te halen. Maar ze wist niet dat je hem open moet schuiven. uiteindelijk heeft ze hem wel opengeschoven,maar ze werd wel heel gefrustreerd dat het niet helemaal ging zoals ze wilden. Dat vind ik niet erg , want dat betekent dat ze leergierig is.

Ze genoot ervan om ermee te spelen, en dat was super leuk om te zien.
Bambam blokkendoos € 18,50

Verkrijgbaar bij bambam

Wat is het favoriete speelgoed van jou kind?

Wit

Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. Cherry

     /  1 juli 2014

    Schattige blokkendoos zeg, en wat een lieve handjes van je dochtertje.

    Beantwoorden
  2. Echt een mooie blokkendoos! Ik heb nog geen kindjes, maar dit soort speelgoed vind ik echt leuk voor ze 🙂

    X Sara

    Beantwoorden
  3. Wow, wat een mooie blokkendoos. Normale hebben altijd zulke drukke kleuren, deze is echt mooi en chique.

    Beantwoorden
  4. Wat is deze blokkendoos mooi van Bam Bam. Ik heb ook een aantal dingen van dit merk voor mijn dochtertje.

    Beantwoorden
  5. Deze is echt heel cute xxx

    Beantwoorden
  6. Awh wat leuk 😀 ! is ook wel handig voor me kleine nichtje

    Beantwoorden
  7. Wat schattig, en erg leuke foto’s!

    Beantwoorden
  8. Wat een prachtige blokkendoos. Die vond ik vroeger ook zo leuk!

    Beantwoorden
  9. AWW superleuk dit!!

    Je blog ziet er trouwens echt super mooi uit, wat een leuke layout!
    Ik kijk uit naar je volgende artikel 😉

    ~Xx~ Julia
    Creativenails4fun

    Beantwoorden
  10. Wat schattig!

    Beantwoorden

Geef een reactie

