Hema It’s my beautiful skin day

DSC_0860 Sinds, een tijdje heeft Hema heel veel nieuwe cosmetica schap, je ziet HEMA uitgroeien tot een mooi budget merk, met fijne producten, ik heb zelf heel wat andere HEMA cosmetica kunnen testen. En ik ben super verbaasd over de verhouding tussen prijs en kwaliteit. Vandaag review ik de HEMA Dagcrème. Ik kan niet wachten om mijn mening met jullie te delen.
DSC_0924
DSC_0925
De dagcrème is het meest geschikt voor de droge en gevoelige huid. Ook zit er SPF 10 , wat een beetje zonnen bescherming bied voor de huid. Verder zit deze dagcrème vol met fijne en verzorgende bestanddelen.
DSC_0936
De ingrediënten verklappen ons niets zorgwekkendst, er zit wel cetearyl alcohol in maar dit veroorzaakt geen irritatie voor de huid. De parfum die is toegevoegd, is wel een misser voor mijn part mocht die er ook gewoon uit blijven.
DSC_0914
Behalve de toegevoegde parfum ben ik heel erg tevreden over deze dagcrème. Het geeft mijn huid een kalmerend gevoel, ook voelt het lekker aan op de huid, smeert fijn en is niet te dik.

De dagcrème geeft mijn huid , een lekker gevoed gevoel, ik ben heel erg tevreden en voor deze prijsverhouding is het echt een top product.
Hema Dagcrème € 2,95

Vekrijgbaar bij Hema online en alle Hema filialen 

Wat vind jij van de nieuwe cosmetica producten van HEMA?

Een reactie plaatsen

19 reacties

  1. writingmonique

     /  30 juni 2014

    Ik heb deze ook! Ik ben er heel tevreden over, zeker voor de prijs!

    Beantwoorden
  2. Lijkt mij een heel fijn product! De prijs is ook prima :).

    Beantwoorden
  3. Mandy

     /  30 juni 2014

    Mooie foto’s! Alleen jammer van de parfum.

    Beantwoorden
  4. Ziet er een goed product uit!

    Beantwoorden
  5. Zo, dat voor die 3 euro!
    Misschien moet ik ook maar even langs de Hema. Haha.

    Beantwoorden
  6. Laila

     /  30 juni 2014

    Ik ben hier zeker benieuwd naar, en niet duur!

    Beantwoorden
  7. Wat goedkoop zeg. Het klinkt ook prima, het trekt mij alleen nooit zo omdat ik bang ben dat het voor mijn gevoelige huid niet zo fijn is.

    Beantwoorden
  8. Lijkt me een goede low-budget creme. Toffe review mooie foto’s ook xxx

    Beantwoorden
  9. Rani

     /  30 juni 2014

    Lijkt me wel fijn en wauw, hij is echt goedkoop!

    Beantwoorden
  10. Youssra

     /  30 juni 2014

    Ik heb de it’s my beautiful skin day night cream. Ik ben er super blij mee. Ik had een paar droge plekken op m’n huid en schilfertjes rond mijn neus. Sinds ik die night cream gebruik zijn de droge plekken en de schilfertjes rond m’n neus weg.

    Beantwoorden
  11. theorangegarden

     /  30 juni 2014

    Ziet er goed uit. Ik heb het serum uit deze lijn en vind die toch wel te parfumachtig. Ben benieuwd of het parfum hier ook in overheerst..

    Beantwoorden
  12. mammievanabdje

     /  30 juni 2014

    Ruikt deze sterk geparfumeerd, of valt het wel mee? (had eens de normale versie, maar die was te sterk)
    Zo niet, dan wil ik deze insha Allaah ook uitproberen als mijn Biotherm pot leeg is.

    Beantwoorden
  13. Ik vind de verpakkingen zo leuk vormgegeven, met die tekst op die manier.

    Beantwoorden
  14. Klinkt goed, ik denk dat ik deze na mijn huidige crème ga gebruiken. 🙂 Liefs

    Beantwoorden
  15. Klinkt goed! Die ga ik denk ik proberen als mijn huidige crème op is! Liefs

    Beantwoorden
  16. jasmijncherubijn

     /  30 juni 2014

    Ik wist zelfs niet dat HEMA huidverzorging deed 🙂 Heel fijn dat ie ook SPF10 bevat!

    Beantwoorden
  17. Helaas zit er parfum in, daardoor kan ik hem niet gebruiken, jammer!

    Beantwoorden
  18. Ik heb er al veel goeds over gehoord! Zelf gebruik ik eentje van Nivea 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

