In Love – Oriflame baby care

DSC_0391
De laaste tijd ben ik heel erg met baby care bezig, babycare die heel erg mild is en goed voor het baby huidje, ondertussen heb ik zo al mijn favorieten ontwikkeld,Oriflame was tot voor kort nog onbekend voor mij, vandaag vertel ik jullie wat ik van deze baby care lijn vind.

DSC_0369
Ik ontving 4 verschillende baby producten in deze doos, vol met lieve schattige en allemaal unieke uitstralingen. Het maakt me vrolijk als ik naar de kleurtjes kijk.

Oriflame wil alleen het allerbeste voor baby’s.Ze werken met heerlijk zacht geurende Baby-producten ontwikkeld. Allen op basis van o.a. biologisch katoenextract en het DermoProtect Complex, om de tere babyhuid te versterken, verzorgen, verzachten en… heerlijk te laten ruiken.

Oriflame Baby talc – € 5,00/75 g.

DSC_0411
Talk poeder, heel fijn voor haar baby billetjes, mijn dochter heeft een hele gevoelige huid. Vooral haar onderste heeft het soms zwaar te voorduren, ze heeft vaak een rode huid. Dit is dus heel erg fijn, om te gebruiken.
DSC_0422
Het meest fijne aan deze talk poeder is dan ook de manier hoe je het kan gebruiken. Je draait de dop open net zoals een bus poedersuiker en zo ook weer dicht. Het beschermt haar billetjes heel goed tegen plas of ontlasting, en de huid van haar billetjes zijn na het gebruiken minder rood , dan zonder talk poeder. Het heeft een lekkere geur, en is heel zacht, ook bevat deze talkpoeder het zonnebloemolie en katoenplant extract.

Oriflame Baby moisturising cream € 8,00/150 ml.

DSC_0481
Deze baby lichaamscreme is geschikt ,en goed voor de droge huid. Het bevat behalve de zonnebloemolie en katoenplant extract, ook Shea butter en ureau ( ureum) het zorgt ervoor dat de huid vochtig blijft , en is dus super voor baby’s met een droge huid.

De zachte geuren van deze creme zijn heerlijk, geen sterke geuren , of super veel parfum, en echt goede aanvulling aan de collectie van oriflame baby care al zeg ik het zelf.
DSC_0507

Oriflame Baby Hair & Body Wash € 8,00/300 ml.

DSC_0524
De fijne en verzorgende Hair & body wash is heerlijk van geur, maar niet te aanwezig. In deze flacon van Oriflame zit 150 ml meer dan in de hele baby care lijn, en dat komt omdat het een haar en wasgel in een is , en dat is heel handig. Meestal moet ik twee producten gebruiken, om mijn dochter haar haar en lichaam te wassen. Ook is het zo verschrikkelijk fijn dat het een pompje is, wasgel en tubes zijn verschrikkelijk. Ik vind dit pompje zo super fijn in gebruik.

DSC_0287

Zeep vrije wasgel, maar reken maar dat we een schuim check hebben, toen ik mijn dochtertje in smeerde met de wasgel was ze stil aan het genieten, ze vond het fijn en ik kon ook zonder problemen haar gezichtje schoonmaken, een super product.

Oriflame Baby olie €10,00/150 ml.

DSC_0435

Deze olie is geschikt voor zowel het haar als lichaam. het is heel vettig, en je hebt daarom ook niet heel veel nodig van deze heerlijke olie. ook bevat het redelijk wat zonnebloemolie. Daarnaast zorgt het voor een vermindering van huidirritaties, bevat het veel vitamines en het zorgt voor een betere doorbloeding van de huid.

DSC_0445

De olie voelt zacht aan en is ook heel erg geschikt voor de droge baby huid, het bevat 150 ml , en maakt het huidje van mijn dochter lekker zacht en vet. Niet te maar net goed zodat al haar droge plekken wegvallen, en ze een egale gloed over haar huidje heeft.

Verkrijgbaar bij Oriflame ♥

Heb jij ook wel eens gehoord over dit merk? 

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd of mogelijk zijn gemaakt door een bedrijf.

 

Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. Joan

     /  29 juni 2014

    Ookal heb ik zelf geen kind lijken me fijne producten!

    Beantwoorden
  2. writingmonique

     /  29 juni 2014

    Ik heb nog nooit hiervan gehoord, maar het klinkt als een fijne lijn. Mooie verpakkingen ook.

    Beantwoorden
  3. Nooit eerder gezien! Gelijk maar eens proberen. Ziet er goed uit!

    Beantwoorden
  4. Mandy

     /  29 juni 2014

    Fijne review, ben zelf al bekend met het merk oriflame maar wist niet dat ze een baby lijn hadden!

    Beantwoorden
  5. Wat een goede tip! Deze lijn ken ik nog helemaal niet, mooie review.

    Beantwoorden
  6. Laila

     /  30 juni 2014

    Wist niet dat Oriflame nu ook babyproducten produceert, top! Ben er zeker benieuwd naar, wie weet in de toekomst.

    Beantwoorden
  7. Wat leuk dat ik hier je review tegen kom van BABY CARE….

    Ik ben adviseuse van ORIFLAME en verkoop vanuit huis en Facebook… http://www.facebook.com/karinbuijtels
    Vanaf dat mijn schoondochter zwanger was van mijn 1e kleinkind, ben ik dit dus gaan bestellen en mochten hun t.z.t.de producten gaan uittesten…..Ik ben toen ook begonnen met het maken van Baby/ kraampakketjes…..
    Deze slaan heel goed aan, en maak er dan ook geregeld op bestelling……
    en heb /maak ze in allerlei varianten en inhoud…….net voor welk bedrag de klant ongeveer wil hebben…..
    Kijk voor foto’s op mijn pagina…..
    Ik wil graag een link van dit review plaatsen op mijn Oriflame pagina, is dat goed…???
    m.v.g. Karin Buijtels
    Oriflame

    Beantwoorden

Geef een reactie

