Hema : To do and blog notes

foto 5
Hoe lang ik op zoek was naar dit Hema exemplaar van To do and blog notes, wil je niet weten! Eerst heten dit boekje ”Things to do from now on is blog notes time”. Maar dit is een andere versie ,en voor mij niet heel veel verschil het patroon en de beschrijving ogen bijna hetzelfde.

Natuurlijk is dit boekje heel toepasselijk en super handig, en heel erg fijn in gebruik klein, en compact. Makkelijk mee te nemen en handig omdat je het vrij wel, alle to do lijstjes die je gemaakt hebt, en notities eruit kan scheuren!
foto 2 (1)
De buitenkant is net zo mooi als van buiten, en dat is te zien, ben er heel blij mee want ik ben heel erg ongeordend . Dit kan voor veel structuur zorgen.
foto 1 (3)
Aan de linkerkant staat het ‘to do’ gedeelte. Lijntjes met hokjes ervoor, zodat je kan afstrepen wat je hebt gedaan. (Check trouwens even hoe schattig de randjes van dit papier zijn!)
foto 2 (2)
En aan de linkerkant de ‘notes’. Hier kan je van alles opschrijven,de weekplanning van mijn artikelen bijvoorbeeld. En alles wat ik die week vooruit plan. Maar je kan er ook heel goed een boodschappenlijstje in schrijven.

foto (4)

Ik ben tevreden, en raad hem zeker aan. Gelukkig is de prijs is ook een meevaller.
Hema to do and blog notes € 2,95

Wat vind jij van dit Hema Blog notes boekje, zou je hem aanschaffen?

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. Ik ben er al een tijdje naar op zoek maar kan het nergens vinden in de Hema

    Beantwoorden
  2. Hij is echt super leuk! So cute! Ik ben blij dat je hem hebt kunnen vinden, want volgens mij zijn ze erg populair! Liefs

    Beantwoorden
  3. Schattig! Hema dingetjes zijn altijd zo leuk 😀

    Beantwoorden
  4. Ik koop altijd wel schriftjes voor dingetjes die ik moet doen of niet moet vergeten, aangezien ik erg vergeetachtig ben! maaaaarrrr deze is wel heeeel erg leuk. En er speciaal voor gemaakt! Thanks goeie koop tip. x

    Beantwoorden
  5. Heel leuk boekje, ik heb er nog zoveel liggen dat ik die van mezelf eerst op moet maken!

    Beantwoorden
  6. Deze is leuk zeg! Ben benieuwd of de HEMA hem hier heeft, ga ook even kijken. 😀

    Beantwoorden
  7. Wat een leuk notitieboekje! Ik heb laatst al een andere van de hema aangeschaft die ik ook heel erg leuk vind!

    Beantwoorden
  8. Maaike

     /  25 juni 2014

    Ik wil dit boekje van hema al zo lang! Super leuk en schattig.

    Beantwoorden
  9. Leuk boekje, ik blijf hem maar tegenkomen! Tijd dat ik hem zelf ga kopen denk ik haha! X

    Beantwoorden

Geef een reactie

