Julia’s Babyshower

DSC_06300
Gister was het zo ver, de baby shower van mijn vriendin julia stond in de planning, mijn andere vriendin zou vandaag de fotograaf zijn maar die kon helaas niet komen. En aangezien ik toch al foto’s maak voor mijn blog, dacht ik kan ik net zo goed foto’s maken van haar dagje.Uiteindelijk een paar foto’s met jullie delen. Ze zijn heel mooi geworden en we hebben met zijn allen heel erg genoten.

DSC_0653
DSC_0685
Lekker veel zoetigheid, kauwgomballen en cupcakes, en noem maar op echt een tafel om bij weg te dromen.

foto (3)
Dit heeft ons even geduurd om in elkaar te zetten , maar het was gelukt. we hebben het ook bij een gelaten dit vergde namelijk super veel tijd, maar ondanks alles stond hij heel erg mooi.

DSC_0695
DSC_0758
De mooie rozentaart zijn gemaakt door MisscupcakeNL en ook alle cupcakes die je voorbij ziet komen in de foto’s. Ze waren heerlijk, en ze zagen er prachtig uit. De tafel was helemaal gevuld, en iedereen kon snoepen van deze tafel. Als je op dieet bent was je hier niet veilig.

En toen was het tijd om uit te delen!
DSC_0735
Nog geen dieet voor mij, en ik nam er dan ook een hmmm.
DSC_0738

We hebben gelachen, gegierd gebruld wel zachtjes dat wel , en we hebben genoten allemaal G woorden die in het plaatje perfect horen . Want dat was deze dag helemaal ”G” eweldig!

En het weer zat mee, ze had dan ook een groot balkon waarop we even konden uitwaaien als we dat wilde heerlijk , was het .en toen was het tijd voor het eten. We wachten met smart.
DSC_0049

DSC_0037

Italiaanse gehaktballetjes, met zelfgemaakte friet, een wit bolletje heerlijke frisse salade met gefrituurde kippetjes. Het meeste was niet Healthy maar oh wat was het lekker, en wat kan haar moeder koken.

Ik heb heel erg genoten, lekker gegeten leuke mensen ontmoet, en een mooie dag gehad!

Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Bo

     /  24 juni 2014

    Ziet er superleuk uit!

    Beantwoorden
  2. Maaike

     /  25 juni 2014

    Zag er super leuk uit, wauw

    Beantwoorden

Geef een reactie

