3 creatieve manieren om herinneringen van je baby te bewaren.

foto 1 (2)
Ik heb er al heel wat in huis hangen, haar baby voetjes, handjes, en leuke teksten om te bewaren, dus daarom dacht ik misschien ook leuk voor de Mama’s, die meer willen dan alleen een foto, iets unieks iets waarvan je later kan zeggen dit hebben we samen gemaakt.

foto 3 (2)

Je eigen Baby fotoshoot.

Normaal gesproken moet je hele dure fotografen inhuren om een mooie fotoshoot te doen, maar dit kan je natuurlijk, ook zelf, ben creatief snuffel voor leuke broekjes voor je jongen of leuke jurkjes voor je meisje.
Met alle poespas, mooie achtergrond denk aan mandje of een bordje , met een leuke tekst erop je kan zoveel kanten ermee op, en je hebt het immers helemaal in eigen hand.

foto 2 (2)

Gedicht met Handafdruk

Deze heb ik gemaakt voor mijn dochtertje, haar handje geschilderd, wel heel vaak het gedichtje uitgeprint aangezien het heel snel fout kan gaan,en ik ben gewoon begonnen. En het was zo mooi laten drogen , en ingelijst. Dit idee heb ik van Pinterest.
Zo kan je met dit ook heel veel kanten op zelf je gedicht uitkiezen of eventueel een voetje doen ipv een handje, je eigen kleur verf en je eigen fotolijst!

foto 4 (1)

Handafdruk in Klei

Ook dit is een leuk idee, alleen heeft het zijn nadelen en jammer genoeg heb ik dit niet meer omdat het gebroken is, het moet 5 dagen drogen en de vorm en de handafdruk zijn niet zo mooi als mijn verwachting .Met de verf heb ik het geprobeerd te accentueren, maar helaas is hij kapot gevallen,verder vond ik het heel leuk om te doen. Deze klei handafdruk set is te koop bij de Prenatal.

Weet jij nog een creatieve manier om een herinnering van je baby te bewaren?

 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Dat zijn allemaal zulke leuke herinneringen!

    Beantwoorden
  2. Aaaaah wat onwijs schattig. Ook leuk voor je dochtertje om later terug te zien!

    Beantwoorden
  3. Florentine

     /  22 juni 2014

    Wat gaaf!!!! En natuurlijk onwijs schattig ❤
    XXX Liefs, Florentine

    Beantwoorden
  4. Wat een leuke ideeën!

    Beantwoorden
  5. Dit is op River in Paradise herblogden reageerde:
    Ah wat leuk! Ik herinner me deze posts nog op Instagram, erg schattig! Super cute

    Beantwoorden
  6. ah wat leuk! Ik herinner me deze nog van Instagram, maa shaa Allaah super
    cute!

    Beantwoorden

Geef een reactie

