Onze eerste ontmoeting

foto 1 (1)
Ik wist nog dat ik haar ontmoeten, op Instagram ja het was even voor ons allebei een beetje raar, we dachten allebei wat als ze niet is wie ik dacht dat ze is, maar zo bleek dat we allebei de juiste hadden gevonden en zo begon het.

We hadden afgesproken om een dagje te gaan shoppen, en we waren eerst een half uur op zoek naar een eettent, en uiteindelijk kwamen we uit bij de bijenkorf helemaal niet erg aangezien we toch al wouden shoppen.

foto (1)

Ik had een bordje met friet en zalm, en zij had een broodje gekocht of naja twee broodjes, maar ze had hem stiekem weg gehaald, haha zodat het niet leek alsof ze heel veel had genomen, we konden het heel goed vinden en we hebben gelachen en vooral veel gepraat.

Grappige is dat deze afspraak al een tijd geleden is, en ze net op het punt stond te gaan trouwen, en ja ze nodigde mij ook uit en dat vond ik heel erg leuk, zeker omdat we elkaar niet goed kende maar we het wel goed konden vinden.

Na afloop liepen we door om nog een laaste drankje te doen en even bij te kletsen, voor we naar huis zouden gaan.

foto 1 (1)

Oh wat hebben we gesmikkeld, lekkere marokaanse thee, en koekjes! en zoet dat het was, ik kocht ook nog een heel leuk truitje met een schattig strikje bij Ted baker.

foto 3 (1)
Na afloop liepen we terug naar station om afscheid te nemen, ik zou haar zien op de bruiloft, en dat was voor mij al heel wat, niet wetend dat dit zou uitdraaien op een goede vriendschap en een vriendin die uiteindelijk nu ook een mommy to be word, want maanden later is ze zwanger van een heel mooi meisje, ik was natuurlijk al mama, en dat maakt onze band nu nog hechter.

Als herinnering aan deze dag kochten wij dit armbandje, om deze dag nooit te vergeten.

foto 2 (1)

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Laila

     /  21 juni 2014

    Een prachtig stuk, en vooral de armbandjes. MachAllaah!

    Beantwoorden
  2. Florentine

     /  21 juni 2014

    Wat leuk om te lezen, en wát een gave armbandjes! Ted baker is trouwens zo’n té tek merk!! XX Liefs

    Beantwoorden
  3. Maimuna

     /  22 juni 2014

    Awhh ma sha Allah

    Beantwoorden
  4. Esra

     /  1 juli 2014

    Leuk hoor!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

