Hotspot : MarrakeZ

foto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Na een lange tijd erover na te hebben gedacht,ga ik er eindelijk een artikel aan wijden, ik heb er namelijk al heel wat vragen over gekregen, waar zit dat nou dat schattige en hotte MarrakeZ die je meevoert naar Marokko, met de schattige Marokkaanse thee glaasje en de blauwe cupcakes die naar softijs smaken.

foto 4

Het is een heel fijn tentje , waar je heerlijk kan lunchen , koffie kan drinken of gewoon weg een leuke middag met je vriendinnen kan beleven, na nader onderzoek blijkt dat er hier geen diners worden geserveerd, maar je lekker overdag kan weg dommelen in de Marokkaanse sfeer van deze leuk en hippe tent.

binnenkant marrakez
De prijs is aan de vorse kant , althans het hangt er van af wat je koopt, een high tea voor twee personen kost al gauw 16,95 per persoon, Maar ook al is de prijs niet super goedkoop dat maakt de populariteit niet minder, want vooral in het weekend is het daar super druk.

Vaak veranderen er kleine dingen de soepkeuze , of de binnenkant van de heerlijke pitta broodjes.
foto 1

foto 2
Ik en me vriendinnen zijn er nu twee keer geweest voor de high tea, en het was heerlijk, we zijn goed bediend en het vulde lekker goed, en er bleef zelfs wat over wat we lekker mee mochten nemen voor mee naar huis.

De eerste keren hiervoor kwam ik alleen voor de Cupcakes , want oh die zijn zo lekker ze smaken naar softijs met spikkeltjes, maar ik hou ook echt van zoet, ik raad aan! De frosting is machtig dus neem niet teveel, aan een middel Cupcake had ik genoeg.
foto 3
MarrakeZ ligt in haarlem, in de buurt van de stad.
tumblr_inline_mygy2t1EoH1r0dlg1
Ze staan ook bekend om de lekkere en vooral verse sappen, ik genoot bijvoorbeeld heel erg van de Jus d’orange, met ijsblokjes. Echt lekker verfrissend als het warm weer is.

foto
Ik ben zeker een vaste bezoeker van deze tent, ik geniet heel erg van hun eten, en de heerlijke sfeer, zeker een aanrader om heen te gaan.

Hoe lijkt jou deze Hotspot?

Bron fotos:eigen shots,MarrakeZ

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Wauw, ziet er geweldig uit! Mocht ik ook in Haarlem zijn, dan onthoud ik deze zeker!

    Beantwoorden
  2. Superr!!!! We moeten snel gaan… I love it!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

