Happy : Nieuwe vloer!

foto 1
Misschien niet zo heel interessant voor jou maar voor mij wel , ik heb namelijk een dreumes die heel erg houd van ravotten en heerlijk spelen, maar hiervoor hadden we tapijt en je snapt natuurlijk wel wat ik bedoel. Dat is gekkenwerk schoon krijg je het niet, en nu eindelijk hebben we een nieuwe vloer en wat ben ik blij.

Ik wou het gewoon heel graag met jullie delen, even dacht ik dat ik zou blijven hangen in alles wat ik anders wou, ik wou een nieuwe camera een nieuwe vloer en ik wou ook heel graag een nieuwe laptop omdat al deze dingen ontbraken , en nu heb ik ze toch alle drie ,dankbaarheid kan ik het noemen.

Niets is vanzelfsprekend, alles wat ik krijg en heb daar ben ik dankbaar voor.
Mijn dochtertje geniet intens van de nieuwe vloer en heeft ook tot laat in de avond zitten spelen, de kleur was ook precies wat ik wilde, en ik heb ook een handje mee geholpen , en weet nu zelfs hoe je een vloer moet leggen.

Ookal wouden wij verhuizen , dit jaar nu wil ik best nog wel even een tijdje in ons huisje vertoeven, en ik moet zeggen nu voelt het heerlijk.

Wat heeft jou deze tijd blij gemaakt?

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Joan

     /  19 juni 2014

    Wat een mooie kleur, en wat fijn dat je dat toch allemaal hebt gekregen.

    Beantwoorden
  2. Wat een mooie kleur hebben jullie gekozen. Geniet van je vloer lieverd.

    Beantwoorden
  3. Jessica

     /  19 juni 2014

    Mooie kleur! Ik denk dat je veel gaat genieten van deze vloer!

    Beantwoorden
  4. Mooie kleur, heb zelf ook een grijze vloer! Maar dan Zijl in een laminaat patroon.
    Dus ik ben al erg fan van grijs! x

    Beantwoorden
  5. Mooie vloer! Bij mij thuis lag eerst ook heel veel tapijt maar dat is ook allemaal laminaat geworden omdat de helft van het gezin een allergie heeft voor huisstofmijt.

    Beantwoorden

Geef een reactie

