Dove silk dry

DSC_0527
Ik ben iemand ik kan niet zonder een goede deodorant ik ben dan ook kieskeuriger dan de meeste mensen betreft dit, heb ook heel veel last van transparantie en dus is een goede deodorant heel belangrijk, normaal gesproken gebruik ik een rol deodorant, maar ik test nu ook de flacons waarmee ik kan spuiten.

DSC_0529
Het uiterlijk van deze deodorant spreekt me erg aan, want ook het oog wilt wat, het ligt handig in de hand en is fijn in gebruik , de informatie op de verpakking is duidelijk en netjes uitgelegd en makkelijk te lezen.
DSC_0576

De geur is niet overheersend en lekker fris,Dove Silk Dry Deodorant belooft 24 uur lang effectieve bescherming. Deze deo bevat 1/4 deel hydraterende crème, wat ervoor zou moeten zorgen dat je okselhuid zachter en mooier wordt.
DSC_0608
In mijn ogen klinkt het goed maar zoals ik al zei heb ik erg veel last van transparantie en heb ik gemerkt dat een deodorant nooit 24 uur lang zijn geur kan aanhouden en al helemaal niet in mijn geval.
De geur is lekker en subtiel echt wat ik van dove verwacht.

Voordeel van deze dove deodorant is dat hij niet nat aanvoelt, maar weer wel een witte plek achterlaat op je oksels, niet echt fijn als je niet voorzichtig spuit met een leuk jurkje aan , maar voor de rest is dove silk dry goedgekeurd, alhoewel ik nog steeds op zoek ga naar de perfecte, er zit 250 ml in dit flacon en is € 5,99.
DSC_0553
Ja, ik ben tevreden met deze deodorant, ik heb betere gehad als ik het over rollers heb maar voor een spuitbus vind ik hem heel fijn.

Dove silk dry Verkrijgbaar bij elke drogisterij

Welke deodorant gebruik jij , en waarom is dit jou favoriet?

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Fijne review! Zelf ben ik helemaal afgestapt van de spuitbussen. Gebruik nu aromaco van lush en heb ook een roller van dove 🙂 dove is wel een erg fijn merk!

    Beantwoorden
  2. Maimuna

     /  20 juni 2014

    Ik gebruikte ook dove, maar ook ik transpireer veel en merkte dat dove niet echt werkte voor mij. Ik ben sinds kort overgestapt op Cien dat te vinden is bij de Lidl, je zou denken dat het goedkope troep is, maar deze werkt echt goed! Beter dan Dove!

    Beantwoorden

Geef een reactie

