Mijn ontdekking : Zara home

PicMonkey Collage
Mischien klinkt dit raar maar ik ben er pas sinds kort achter dat Zara, de hotspot betreft fashion, nu ook een Home afdeling heeft, wellicht zal het zo zijn dat veel meer van jullie hiervan op de hoogte zijn. Maar ik was dit niet dus ik dacht er zullen vast wel meer mensen zijn die het niet weten.
zara home
Nu ik tot deze waanzinnige ondekking kwam, en er ook nog eens achter kwam dat de prijs ook mee viel. begon ik de website te verkennen, heel erg leuk om te zien dat ze aan letterlijk alles gedacht hebben een paar voorbeelden zijn:

– Terras
– Bad accessoires ( van toilettas tot handdoeken)
– Tafel accesoires
– Behang
– Huismode
– slaapkamer (nachtgoed,schoenen,tapijten,gordijnen,lampen,bijzetmeubels)
– woonkamer

En zo kan ik nog wel even doorgaan, en heel erg ruim assortiment tegenover een redelijke prijs, het spreekt me heel erg aan en ik vind het dan ook erg leuk dat Zara hier echt wat van gemaakt heeft.
clothes zara
Kortom alles voor een fijn en lekker thuis, inclusief de lekker zittende sloffen, en de fluweel zachte linnen kussens van de Zara.
kk

Ken jij de Zara home webshop al, en wat vind je hiervan?

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

7 reacties

  1. Ik kende het eigenlijk ook niet, het ziet er wel heel vrolijk uit! Leuk, ik ga eens een kijkje nemen.

    Beantwoorden
  2. Ik kende het nog niet! Het ziet er erg leuk uit 🙂

    Beantwoorden
  3. Ik vind Zara Home ook heel erg leuk. Ik ga wel eens naar hun winkel in Amsterdsm. Daar hebben ze echt hele schattige spulletjes voor in huis 🙂

    Beantwoorden
  4. Prachtig, vooral die kleuren stralen gewoonweg rust uit! Love love t!

    Beantwoorden
  5. Ik ben er dol op, heb om te kijken althans. Heb er nog nooit iets besteld haha.

    Beantwoorden
  6. Wauw, mooie items. Ik heb nog nooit iets van Zara Home gekocht; daar moet snel verandering in komen!

    Beantwoorden
  7. Oh, wow.
    Wat een mooie spulletjes!
    Ik heb er nog nooit home-spulletjes gekocht,
    maar dat ga ik zeker doen 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

