Wax Melts Etos

DSC_0515
Eigenlijk was ik al een tijdje op zoek naar deze waxmelts / de brander die erbij hoort, ik heb er veel goede dingen over gehoord en dan vooral over yankee candles en scent chips, tot ik deze tegenkwam in de Etos, heel leuk want dan kon ik al een beetje kennis maken met deze kaars brander en wax melts.

DSC_0497

Ik kocht de Rose, Mint , en White blossom om me weg te voeren naar een heerlijke wereld van lekkere geuren, en ja ze waren en zijn ook Heerlijk. Vooral de Rose is mijn favoriet in het begin merk je er niks van van de geur maar naarmate de tijd en de duur van de gesmolten kaarsjes, geurt het je hele huis door.

Wax melts Etos € 0,49
Wax melt Brander € 4,95

DSC_0468

Het duurde even maar niet lang, ik heb er niks op aan te merken alleen dat ik het een heerlijke kaarsbrander, en wax melts vind de producten zijn niet duur, en betaalbaar.
Ik kan zeker niet wachten om scentchips, en yancee candles aan te schaffen! Alles moet een eerste keer zijn.

DSC_0500 DSC_0472

Verkrijgbaar bij drogisterij Etos

Kende jij de waxmelts en brander al van de Etos?

Een reactie plaatsen

7 reacties

  1. Rani

     /  12 juni 2014

    Ik wil er ook graag één aanschaffen maar jammer genoeg krijg ik snel last van mijn ademhaling met kaarsen, dan krijg ik een bedrukkend gevoel op mijn borst (mijn kamer is ook super klein, kan daar ook aan liggen)!

    Beantwoorden
  2. Hmm de mint geur lijkt me heerlijk

    Beantwoorden
  3. DIe met mint lijkt mij heel verfrissend. En wat een leuke kleurtjes hebben ze ook! Liefs

    Beantwoorden
  4. Heeerlijkk !!! Ziet er ook super schattig uit.

    Beantwoorden
  5. Oh wat leuk. Ik wist niet dat Etos Wax melts verkocht.

    Beantwoorden
  6. Ze zijn helemaal niet zo duur! Goed om te weten.

    Beantwoorden
  7. Ziet er heerlijk uit! Het lijken wel snoepjes! 🙂 Binnekort ga ik ze uittesten. En mijn complimenten.. je foto’s zijn zo mooi en scherp! 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

