Persoonlijk : Ask me anything

large (2)

Eingelijk had ik een ander artikel voor vandaag in gedachte, ik dacht dat ik alles in huis had maar wat bleek ik was iets vergeten, dus dacht ik nu kan ik net zo geoed een ask me anything doen.
Ik krijg vaak vragen, of prive vragen over mijn persoonlijke leven en dus wijd ik er nu een artikel aan.

Nu weet ik zelf niet zo goed wat jullie allemaal willen weten  van mij, en mijn leven dus dit is de ultieme manier, ik beantwoord alle vragen in een comment zodat de mensen die vraag ook willen stellen hem terug kunnen lezen.

Dus vraag maar raak, of het nou over mijn website gaat of over mijn persoonlijke leven, voel je vrij om te vragen wat je wil, en ik zal ze beantwoorden!

 

Bron Foto: We heart it

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

11 reacties

  1. Wat is je lievelings eten en hoevaak eet je dat? x

    Beantwoorden
  2. Wat is je lievelings eten en hoevaak eet je dat? xxx

    Beantwoorden
  3. Hoe ziet jouw leven er uit over 10 jaar?

    Beantwoorden
    • Phoeh, goede vraag! Ik denk in een groter huis, misschien nog een kindje erbij en nog steeds fulltime blogger, en gegroeid in mijn persoonlijke ontwikkeling <3.

      Beantwoorden
  4. Maimuna

     /  11 juni 2014

    Hoe ben je tot de islam gekomen en je bent Surinaams, die hebben meestal niks met moslims, hoe reageerde jouw familie erop toen je besloot je te bekeren?

    Beantwoorden
    • Om een lang verhaal kort te maken , ik heb er niet naar gezocht maar het kwam op mijn pad heb toen impulsief de keuze gemaakt om me te bekeren zonder dat me ouders het wisten, er zijn genoeg surinaamse moslims hoor, ook moskeeën enzo! Mijn familie is lange strijd geweest maar met de jaren is het uiteindelijk toch goed gekomen.

      Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord! X

      Beantwoorden
  5. mammievanabdje

     /  11 juni 2014

    Salaam aleikoum sis,

    Ik heb wel een paar vraagjes haha

    1. Wat is jouw favoriete geurtje?
    2. Lievelingskleur?
    3. Favoriete boeken? (bijv. Islamitische + andere boeken)
    4. Ben je van plan om video’s te gaan opnemen voor de blog? (zoals DIY etc.)
    5. Wat zijn de 3 meest speciale herinneringen tot nu toe in je leven?

    Beantwoorden
    • Wa alaykoum Salaam,

      1
      Heb ik nog niet, heb ook niet veel parfum hopelijk dat ik die met de tijd opbouw.
      2 . Lilla
      3 ook deze heb ik nog niet, ik heb wel een favoriete schrijver Carry slee, van islamtische boeken nog niet een favoriet behalve een over het huwelijk ( ben alleen de naam vergeten)
      4 Video’s ben ik nog niet van plan op korte termijn maar is wel iets waar ik naartoe wil werken!
      5. De dag dat mijn dochter geboren is , ik moslim werd, en trouwde met mijn man!

      Beantwoorden
  6. Hoe ben je begonnen met bloggen?

    Beantwoorden

Geef een reactie

