Tag : Super mommy

foto 1

De meeste van jullie weten het wel ik ben Mama, ik kreeg deze tag toegestuurd door iemand en vond het leuk om te delen hoe ik het  ervaar als Jonge moeder van een dreumes!

1. Hoeveel kinderen heb je en hoe oud zijn ze?

Ik heb 1 kindje een meisje , ze is nu 13 maanden.

2. Heb je elke dag alles goed voor elkaar? (huishouding, jezelf, kids)

Nou niet alles natuurlijk tenminste ik niet , huishouden is voor mij iets dat op de 2e plek komt omdat ik liever een gelukkig gezin heb dan een netjes opgeruimd huis elke dag opnieuw, alhoewel ik nu heel jong ben en nog steeds mezelf disciplineer met elke dag de klusjes doen die gedaan moeten worden. Mijn man helpt ook goed mee dus dan kan ik ook makkelijker alles op een rijtje zetten, en kijken hoe ik mijn dagindeling ga besteden. Feerozah heeft een ritme en ik nu ook, als mama heb je niet altijd tijd voor jezelf maar vaak genoeg wel!

3. Wanneer douche je?

Wanneer ik douche, meestal in de avonduren omdat mijn dochter dan slaapt, en anders douche ik overdag ook op de slaaptijd van mijn dochtertje, of wanneer mijn man thuis is.

4. Draag je elke dag make-up?

Nee eigenlijk niet , vaak op gelegenheden waar ik het leuk vind om me op te maken, bij familie, feestjes of bruiloften!

5. Doe jij je haar elke dag of doe je het snel in een staart?

Meestal zit mijn haar vast, en ik verzorg mijn haar regelmatig, dus dat zit wel goed.

6. Wanneer doe je je haar en make-up? Als de kids wakker zijn of als ze slapen?

Meestal als ik er de tijd voor vind, en anders moet dat even wachten.

7. Doe je work outs? Zo ja wanneer?

Nee eigenlijk helemaal niet, ik heb er ook de tijd niet voor maar ik zou het wel graag willen maken ik ben namelijk wel iemand die het , belangrijk vind om er gezond uit te zien en veel te bewegen maar er komt natuurlijk hier ook weer, heel veel motivatie bij kijken.

foto 2

8. Wat is je huishoudroutine?

Meestal begin ik met de was vouwen in de ochtend, een nieuwe was erin en de wasdroger aan. Vaak in de avond stofzuig ik, want dan is de grond ook echt een bende, en alle andere dingen doe ik tussendoor als ik er genoeg van heb of als ik denk dat ik dingen wil verplaatsen of ze als troep beschouw.

9. Wordt je wel eens overweldigd met alle verantwoordelijkheden als mama?

Ja, vooral in het begin toen ze net geboren was ik ben een jonge moeder , en het is soms heel lastig om naast je eigen dingen zoveel beslissingen en verantwoordelijkheden te hebben maar het heeft zoveel voordelen , dat ik echt niets te klagen hebt. Daarnaast heb ik nog een geweldige man die me overal mee helpt, huishouden , me dochter naast zijn eigen werk.

10. Hoe vaak heb je me-time? En wat doe je dan

Me time, hmm meestal met me vriendinnen op vrijdag als we allemaal kunnen gaan we wat doen shoppen, voor de kids, of we gaan gewoon lekker zonder de kinderen. Vaak heb ik ook me time in de avond of als ze naar opa en oma gaat, ik heb voor mijn gevoel genoeg uitstapjes zonder mijn kindje, en af en toe is dat wel heel fijn!

 

 

Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Je bent een super mommy!!! Love you x

    Beantwoorden
  2. Respect op zo’n jonge leeftijd! Shapeau

    Beantwoorden

Geef een reactie

