Sale ! Blond Amsterdam ♡

DSC_0307

Vaak ben ik het soort persoon dat ik altijd als ik een boodschapje moet doen of wat dan ook nog even rond ga snuffelen naar koopjes, en toevallig kwam ik uit bij de v&d die ook een hele tafel had met leuke huisspullen  in de sale, en toen spotte ik daar mijn geliefde en gewilde bakjes , de Blond Amsterdam ijs bakjes.

Ik wou deze al heel lang hebben maar het kwam er steeds niet van, normaal gesproken betaalde je 5,95 per stuk voor deze leuke bakjes, maar nu waren ze maar 2 euro! echt zo goedkoop heb er direct 2 meegenomen, want het waren de laatste, ik denk dat er ook weer een nieuwe collectie aan begint te komen want ik ben niet gewend van blond Amsterdam dat ze hun assortiment in de aanbieding zetten.

DSC_0326

Wat vind jij van deze ijs bakjes?

Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. Rani

     /  7 juni 2014

    Hehe, enorm schattig!

    Beantwoorden
  2. Joan

     /  8 juni 2014

    Wat een leuke ijsbakjes!

    Beantwoorden
  3. Die zijn echt leuk! Goed geshopt 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

