Dr van der hoog Quick Restore 3 Min masker

DSC_0187

Heerlijk een dagje mezelf verwennen met een Dr hoog masker, want dat is de beste verwennerij omdat ik intens geniet van dit merk en wat ze verkopen aan maskers, het geef je het gevoel dat je jezelf iets aan luxe geeft, ik zag deze flacon en was verkocht aangezien ik alleen de maskers ken in een ander soort verpakking , en deze tube sprak me aan omdat dit betekent  aan het formaat gezien dat ik het vaker kan gebruiken!

DSC_0185

Het meest geniet ik van maskers, het geeft me huid een schoon en fijn gevoel. En het fijne is dat ik niet super lang hoef te wachten, normaal gesproken 10/15 minuten, en dit masker heeft al de volledige werking na 3 minuten , wat natuurlijk top is .

Ik heb dit masker van Dr van der hoog Iets te lang laten zitten, toen ik het aanbracht maar het was totaal niet trekkerig of iets een heel fijn masker met opmerkelijk weinig geur wat ik wel jammer vind.

DSC_0284

Reinig je gezicht en breng het masker royaal aan. Laat de huid rondom je ogen en mond vrij. Na 3 minuten het gezichtsmasker afnemen met lauwwarm water. Breng het masker wekelijks aan voor het beste resultaat.

Het is zoals ik had verwacht van Dr van der hoog een top product, het masker bevat 50 ml, en kost € 7,11.

DSC_0200

Verkrijgbaar bij enkele drogisterijen en online

Heb jij de maskers van Dr van der hoog wel eens geprobeerd, en wat vond je ervan?

Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Ik vind dr van der Hoog ook altijd fijne maskers hebben. I love die met chocolade 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

