Baby stash Mommy Favorites

DSC_0080

Ik als mama, gebruik vaak verzorgingsproducten voor mijn baby of nou ja al sinds kort een echte dreumes,voor haar heb ik dus ook een paar favorieten op het gebied van verzorging, die ik heel graag met jullie wil delen, mijn voorkeur is vaak gebaseerd op geuren en bestanddelen, en milde baby producten.

Zwitsal doet vandaag niet mee omdat ik die eigenlijk standaard gebruik maar de laatste tijd iets minder geworden is, omdat ik helemaal verzot ben op Naïf.

Naïf Cleansing wash gel

DSC_0154

Een van mijn nieuwe favoriete wasgel is die van Naïf, ik schreef er al een review ben er zeker over te spreken, het is al een beetje op aan het raken ik gebruik bijna niet anders, en merk met een hele nette Ingrediëntenlijst.

Stoombadje Etos met Eucalyptus

DSC_0156

Wat ik me nog goed kan herinneren is dat me dochtertje erge last had van een loop neus, nu nog steeds eigenlijk maar een paar maanden hiervoor was het drastisch en was ze heel vaak of langdurig verkouden dit was dus de ultieme oplossing, het leuke is dat ik er zelf ook mee onder de douche ben gaan staan omdat het zo heerlijk ruikt , en je neus vrij maakt als je verkouden bent! Top product, en zou hem als hij op is zo weer kopen.

Rituals baby splash

DSC_0126

Oh gosh, ook geweldig ik weet nog dat ik in de Rituals stond met open mond ”hebben jullie ook een babylijn” zei ik toen, natuurlijk moest ik deze ook meenemen,en hij is jammer genoeg bijna op maar heb hem met veel plezier gebruikt. Een hele fijne lijn en ook super in gebruik .

Dit was haar baby stash, ze heeft nog veel meer maar dit zijn mijn mommy favorites, van haar stash!

Wat gebruik jij voor jou kindje?

 

 

Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. altijd zwitsal gebruikt… Maar jou blogs bracht mij op het idee ook eens wat anders te gebruiken!

    Beantwoorden

Geef een reactie

