Deze week Best bekeken artikelen

PicMonkey Collagel

Door mijn statistieken kan ik heel goed zien waar jullie zoal van houden, en ik heb een top drie van deze week! Super leuk , want dan kan ik hier in het vervolg op inspelen!
Vooral op de topper van deze week de Mommy day, is positief gevallen! Leuk.

DSC_0812
1. De beste dag van de week Mommyday (Verslagje van mijn dagje weg)

dsc_07221

2.New Favorite : H&m pencil etui voor je lipgloss/stick.

DSC_0978
3.Witte chocolade cake met aardbeien en een vleugje citroen

Ik vind het super leuk om te zien wat jullie graag zien op mijn site, voel je ook vrij om af en toe eens aan te sporen om een idee te geven van wat je wilt zien op mijn site , ik kan namelijk alle inspiratie gebruiken!

Welk artikel vond jij deze week het leukst? 

Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Je mommyday post vond ik heel leuk om te lezen

    Beantwoorden
  2. OEH dat recept klinkt echt bizar goed! Helaas ben ik nu nog op dieet voor mijn bruiloft maar na onze bruiloft ga ik weer volop bakken 😀 jeej!

    Liefs Rosie

    Beantwoorden
  3. Leuke artikeltjes ❤

    Beantwoorden
  4. Leuke artikelen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

