De leukste beach musthaves score je bij Otto.nl

PicMonkey Collage

Jullie kennen otto.nl allemaal wel toch , Ik in ieder geval wel, al heb ik er niet heel vaak gekeken alleen voor schoenen maar deze beachy outfits zijn helemaal super voor de zomer en een mooie aanvulling aan je Lente/zomer garderobe.

Toen ik lekker aan het kijken was op de site van otto , en ik wat leuke dingetjes vond ,kwam ik erachter dat OTTO eigenlijk een heel groot assortiment heeft met allemaal verschillende (goede) merken. Ik was dan ook blij verrast,want de nieuwe beachy outfits , de leuke bikini’s en zelfs tanktini’s leuke truitjes en mooiste zomer jurkjes kwam ik er tegen, daarbij komt ook nog dat de prijsklasse qua badmode helemaal niet zo prijzig is , en je heel snel voor een goed prijsje een set kan kopen of het nou een bikini is of een strandjurk, tot haram broek het kan allemaal.

tanktini otto

Zelf ga ik eigenlijk helemaal niet zo super vaak naar het strand , maar als ik deze items zo zie wil ik spontaan een duik nemen met een super nieuwe mooie bikini in de diep heldere zee, en dan ook nog een good looking strandjurkje aan doen als ik net een heerlijke duik heb genomen, het leuke is dat je een tankini kan kopen als je moeder bent en nog heel veel ‘buikvet’ hebt of striae die je wil bedekken dan is dit een prima oplossing, het is ook nog eens super mooi en het doet niet af aan je badmode voor een heerlijk dagje strand.

122733_DOB_tankini_Balk_769x181_DW28
Er is heel veel keus, en daarbij hebben ze een ruim assortiment , en ik raak niet uitgekeken op de mooie badmode lijn van otto.nl
Ik heb hele leuke dingen gespot , en deze twee tankini’s zijn er een paar van! ben er super enthousiast over, ook omdat ik na de bevalling nog veel striae heb gekregen is dit een super oplossing.

Neem vooral een kijkje bij otto badmode

naamloos

Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Oh die middelste rok van boven vind ik echt leuk. Lekker beach proof.

    Beantwoorden

Geef een reactie

