New in : The body shop Gentle cleansing wipes

DSC_1027

Je kent het vast wel een hele drukke dag gehad, bruiloft feestje of een overvolle drukke dag  waarbij je heel laat thuis komt, en dus helemaal geen zin hebt ,om ook nog eens je gezicht grondig schoon te maken, want dat gebeurt regelmatig.

Laat ik er wel bij zeggen dat doekjes zoals gezichtsreiniginsdoekjes eingelijk , gewoon weg ook een No go zijn, maar we kunnen natuurlijk niet doen alsof het nooit gebeurd dat we ” er even geen zin in hebben” . Daarom kocht ik een  pak cleasing wipes bij the body shop.

DSC_1078
Ik dacht waarom niet , als het dan toch voorkomt dat ik er de fut niet voor heb , dan beter iets dan niets!
Het gebruik van de doekjes is gewoon weg heerlijk. Ook heeft het een interessante geur, ik kan er niet mijn vinger op leggen maar doet me denken aan de geur van baby doekjes.

The body shop Gentle facial cleansing wipes €8,00

DSC_1119

Een aanrader dus, deze is aan te bevelen als je een droge huid hebt, als je een vette huid hebt is er altijd nog een Tea tree variant beschikbaar.

Verkrijgbaar bij alle body shop filialen en online

Gebruik jij wel eens gezichtsreinigingsdoekjes?

Volg Oumfeerozah op : Bloglovin,instagram,Facebook

 

Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Rani

     /  2 juni 2014

    Lijkt me wel fijn!

    Beantwoorden

Geef een reactie

