De beste dag van de week : Mommy day

DSC_0810
Impulsief besloten ik , en een goede vriendin van mij Priscilla een dagje lekker weg te gaan met onze kids, en het was echt een top dag onze route gaat normaal altijd naar Rotterdam maar vandaag was het leuk om een dagje Amsterdam te gaan en lekker te eten en shoppen!

DSC_0812

We Kwamen aan in Amsterdam, en zijn direct doorgelopen naar de bijenkorf om lekker te lunchen, Hoe je het ook went of keert met kids is het altijd een gedoe,
Maar dat deed niet af van onze dag want we genoten van beide onze kids en ons dagje uit, voordat we gingen eten moest eerst de kleine baby van mijn vriendin een flesje melk.

DSC_0814

Dit was mijn lunch , een heerlijk gevulde salade het was heerlijk!

DSC_0823

Feerozah genoot , en vond het ook heel lekker.
Ik spotte de magnum stand / kraam of hoe je zoiets noemt in de bijenkorf die kon ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan.

DSC_0829

foto 1 (6)
Heerlijk, echt ik genoot zo! Wel een super grote calorie bom
DSC_0838
Ik spotte Donsje en Naifcare in de bijenkorf bij de babyafdeling waar ik hier en hier een review over schreef!

foto 2 (7)

Toen we lekker aan het rondkijken waren kwamen we bij de Zara aan, eenmaal op de kids afdeling zag ik deze super leuke felle schoentjes, maar helaas ze hadden haar maat niet balen.

foto 4 (2)

Uiteindelijk toch gescoord, en een super top dag gehad lekker gegeten en leuke dingen gehaald ik ben  weer een nieuwe tas rijker en Feerozah voorzien van nieuwe kleertjes,Ik geniet heel erg van zo een dagje en mag wat mij betreft elke week!

DSC_0844

En dat was de dag alweer, dit was mijn eerste keer zo een verslagje schrijven van mijn dagje weg , laat me zeker weten wat je ervan vond!

Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Zo te zien heb je een leuk dagje gehad met lekker eten en gezelligheid van de kids 🙂

    Beantwoorden
  2. Ah zo gezellig een dagje uit met een vriendin. 😀 Kijk ook dat mondje van Fee als ze zit te eten, so cute. Leuk zo’n verslagje!

    Beantwoorden
  3. Florentine

     /  31 mei 2014

    Wat klinkt dat leuk allemaal!!! X

    Beantwoorden
  4. Klinkt heel gezellig!

    Beantwoorden
  5. Erg leuk! Proficiat met je aankopen
    Btw, die Magnum ziet er yumm uit

    Beantwoorden

Geef een reactie

