New Favorite : H&m pencil etui voor je lipgloss/stick.

DSC_0722
Een grote tas mee? dan is dit een super oplossing voor je rondslingerende lip producten denk aan een lippen balsem voor je droge lippen, of een mooie rode lippenstift! Het is een super klein tasje en je hoeft dan niet heel je make-up tasje mee te nemen.

Ik kocht deze etui bij de h&m, en ik vond het super handig ik ben helemaal niet zo iemand die vaak mijn make up tas meeneemt,maar vaak vind ik het fijn om een lippenbalsem mee te nemen omdat ik toch wel vaak droge lippen heb, ook een mooie roze gloss vind ik super praktisch om in zo een klein tasje te doen, en daar is dit toch echt ideaal voor.

DSC_0721

DSC_0762

Hij is nu al een grote favoriet en ik neem hem ook regelmatig mee, fijn om niet heel veel mee te hoeven nemen, en het in dit kleine schattige roze etui te stoppen, ook is deze etui verkrijgbaar in het zwart ahoewel mijn voorkeur toch uitging naar roze.

H&M pencil etui €5,00

Waar bewaar jij je lipproducten?

Volg Oumfeerozah op : Bloglovin,instagram,Facebook

Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. Mooi en lekker handig etuitje! De kleur is ook supercute 🙂

    Beantwoorden
  2. Een hele chique etui! Ideaal voorop vakantie!

    Beantwoorden
  3. Ik gooi altijd alles los in mijn tas. Dit etuitje is wel heel leuk en handig.

    Beantwoorden
  4. Heel handig. Meestal neem ik gewoon een wat groter tasje en zet daar al mijn meeneem make-up, deo en haarborsteltje in.

    Beantwoorden
  5. Rani

     /  30 mei 2014

    Hij is echt super leuk, ik wil hem gewoon ook wel voor mijn pennen in te steken!

    Beantwoorden
  6. Wat schattig! Hij is echt leuk in het roze ^_^

    Beantwoorden
  7. Ideaal zeg, en ook zo’n leuke kleur!

    Beantwoorden
  8. Wat een prachtige etui! Inderdaad handig voor lipglosses, lipbalms, etc.

    Beantwoorden

Geef een reactie

