Daar waar Sophie veilig is, de Tutim Speelgoedkoord

DSC_0552
Vaak heel vaak kopen we speelgoed, en ook heel vaak kopen we sophie de giraf althans ik wel, en als ik sophie de giraf mee neem op stap beland hij vaak op de grond hoe leuk, je kindje het speelgoed ook vind het verdwijnt sneller dan je denkt, daarom de ultieme oplossing de tutim speelgoedkoord oftewel de toy sitter.

DSC_0480
ik kreeg de tutim speelgoedkoord en Sophie thuisgestuurd, zonder de verpakking open te maken kon ik al meteen zien dat er een eenvoudige tutorial bij zat om het speelgoed koortje vast te maken aan je rammelaar of in dit geval Sophie de giraf.

Ik was blij verrast aangezien , het er heel mooi uit ziet en heel leuk is om als accessoires aan je kinderwagen te bevestigen en simpel weg omdat het de beste manier is om je kindje zijn of haar spullen niet kwijt te laten raken.

De tutim speelgoedkoord is handgemaakt in de USA,  voorkomt vies speelgoed en stelt de baby in staat om zijn of haar speelgoed te redden, als dat nodig is, wasbaar in de wasmachine voor als het vies word, en is te verkrijgen in verschillende kleuren en printjes.

DSC_0535

Bevestig een kant van het speelkoordje aan de kinderwagen,buggy,autostoeltje,winkelwagentje of kinderstoel en bevestig de andere kant aan de baby’s favoriete speelgoed, in dit geval voor mijn kindje Sophie de giraf. Gebruik de middelste drukker om de lengte van het koord korter te maken of om een langere lus te maken aan een kant.

Tutim speelgoed koord € 9,99

DSC_0548

De tutim is fijn in gebruik, en na het lezen van het kaartje wat er bij hangt is het echt een simpel klusje , ook ben ik super gek op sophie de giraf en vooral mijn dochter geniet van het gepiep van haar nieuwe speeltje.

DSC_0576

Ook qua prijs is de tutim speelgoedkoord goed in verhouding, we zijn heel erg tevreden over de speelgoed koord en Sophie viel altijd al in de smaak en dan vooral bij me dochter zoals je kan zien heeft ze er veel aan en dat scheelt me heel veel pit stopjes om het speelgoed van de grond te halen.

Vekrijgbaar bij sophiedegiraf

Zou jij de tutim speelgoedkoord aanschaffen, en waarom?

Deze producten heb ik ontvangen ter review

Volg Oumfeerozah op : Bloglovin,instagram,Facebook

Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Denise

     /  25 mei 2014

    Echt handig! Wil hem nu al bestellen en ga dit zeker gauw doen.

    Bedankt voor je mooie artikel.

    X

    Beantwoorden
  2. Ik vind dit een keileuk cadeautje voor mijn nichtjes en neefjes, kei handig moet ik zeggen
    super artikel!

    Beantwoorden
  3. wat een schattig cadeautje, hij ziet er erg lief uit

    Beantwoorden

Geef een reactie

