Today i feel shower foams van hema.

DSC_0375
Ik zag dit super cute, mini douchegel setje bij de hema en ik was helemaal verkocht, het is leuk om alles een keer uit te proberen vooral omdat ik niet zo bekend ben met de shower foams van hema, dus dit is een prima oplossing!

Ze zitten in een mini flacon, dit is een kleinere versie van de grote shower foams van hema, het ziet er heel schattig uit en zit in een doorzichtige tasje, met een sluitbare rits.
DSC_0394
In de flacons zitten de volgende Today i feel foams:

Today i feel Passionate with a promise of mysterious excitement.
Today i feel dreamy floating trough a field of flowers.
Today i feel Marvelous dancing all night with a golden glow.

Today i feel dreamy floating trough a field of flowers

DSC_0434

De geur van deze shower foam is heel apart , teminste vond ik het rook heel erg naar shampoo, ik had een zoete geur verwacht maar helaas, normaal gesproken komt er uit een shower foam een gel achtige substantie om vervolgens in te masseren in je handen tot een soort schuim in dit geval kwam er geen gel uit het flesje maar schuim, het spoot met enorme kracht en het hele flesje zat onder, niet echt fijn in gebruik dus.

Today i feel passionate with a promise of mysterious excitement

DSC_0459

Ook deze shower foam , is qua geur niet echt mijn ding het is voor mijn gevoel lekkerder als mannen douchegel, hier uit deze flacon kwam wel een normale substantie uit het flesje, ik weet niet precies waar het nou precies aan ligt, in iedergeval wel een lekkere geur maar ik zou hem toch liever geven aan mijn man.

Today i feel marvelous dancing all night with a golden glow

DSC_0462
Jammer genoeg viel ook deze niet in de smaak, weer een mannelijke geur, soort scheerschuim achtige geur totaal niks voor mij, jammer dat er niet veel vrouwelijke en lekkere geuren bij zitten het is uiteraard persoonsgebonden maar ik ben niet lyrisch over de today i feel lijn.

DSC_0386

Dit is absoluut niet voor herhaling vatbaar, ik zou het niet nog een keer aanschaffen mischien dat mijn man hier anders over denkt en ze wel lekker vind, maar ik blijf denk ik bij de shower foams van etos en rituals , het valt me echt tegen vooral de geuren en het gebruik, in de flacons zitten 75 ml , en kosten samen  €5,00 bij de Hema

Heb jij de shower foams van hema al eens geprobeert, en wat vond je ervan?

Volg Oumfeerozah op : Bloglovin,instagram,Facebook

Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. De verpakking is wel heel leuk maar jammer dat ze zo tegenvallen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

