Mijn nieuwe (bijna beste vriend) Mr. Nikon

20140521-222415-80655790
Het is zo ver het echte werk, een spiegelreflex camera gekregen van de allerliefste man op de hele wereld, ik dacht werkelijk dat ik goed was in foto’s maken maar dit is toch wel heeeeeel anders, maar dat neemt niet weg dat ik super blij ben met mijn toekomstige, bijna beste vriend we moeten elkaar alleen wat beter leren kennen voor het officieel word.

Ik had gedacht dat ik na een paar dates, of naja een paar uur de camera te hebben geïnspecteerd en door ermee te ‘spelen’ ik mijn weg wel zou vinden en dus ook al heel snel kon beginnen met foto’s maken , maar helaas ik fotografeer heel specifiek en heb ook zo mijn eisen! Ik ben dus volop bezig met het leren kennen van mijn nieuwe camera.

20140521-222415-80655037.jpg

 

Het enige shot dat nog iets leek op een fatsoenlijke foto was deze, niet scherpgesteld rare belichting enzovoort!  ik wou mijn dochter haar jurkje op de foto zetten maar dat ging niet zo als ik had verwacht .
Ik dacht dat ik het wel even zou kunnen paar foto’s schieten maar nu begin ik te begrijpen dat dit een heel ander systeem heeft dan een gewone camera , en dus ook meer tijd kost om een goede foto te maken, ook omdat ik best wel van kleine dingen foto’s maak , moet ik over een tijd een nieuwe lens aanschaffen om de foto’s meer tot hun recht te laten komen.

Dus de foto kwaliteit zal hopelijk de komende weken, iets beter zijn en ik hoop ook dat ik naarmate de tijd steeds betere foto’s ga schieten, al met al ben ik super blij met mijn camera.
en ik hoop dat jullie het verschil zullen gaan zien, ik hoop dat ik snel een cursus kan volgen van Nikon zodat ik meer over mijn camera te weten kom, ik verheug me er nu al op!

Wat voor camera gebruik jij, en heb je ervaring met een spiegelreflexcamera?

 

Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. ik denk er al lang over na om een Canon aan te schaffen, ik trek erg graag foto’s van landschappen en de natuur maar met een mobielcamera komen deze zeker niet tot hun recht
    veel plezier met je nieuwe camera oumfeerozah! Ik vind het alvast een leuke camera

    Beantwoorden

Geef een reactie

