Newies: L’oreal elnett haarspray & Shower foam

kk
Heerlijk jezelf verwennen , je haar verzorgen of een heerlijke douche nemen met een heerlijke douchegel!

Ik kon het niet laten om bij de etos te koekeloeren en deze twee mee te nemen, ik was erg benieuwd naar de wellness shower foam van Etos, want heb hem nog nooit eerder geprobeerd. De haarlak is voor mij al jaren bekend en ik gebruik hem al jaren hele fijne spray die mijn haar beschermt, mijn oude was op dus het werd tijd voor een nieuwe! De beloftes klinken goed, en ben super blij met mijn aankopen kan niet wachten om onder de warme douche te springen.

Shower foam a beautifull you 4,95
L’oreal elnett haarspray € 4,99

Ben jij al bekend met de L’oreal haarlak en de Etos shower foam?

 

 

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

