Mijn eerste keer: Bloemen!

20140520-172916-62956931
Het moet je smaak zijn, bloemen in huis maar sinds ik samenwoon heb ik er niks mee gehad. Toch heb ik het erop gewaagd om een keer uit mezelf bloemen te kopen en ik moet zeggen ik vind het prachtig. 

Ik denk dat de reden waarom ik nooit bloemen in huis wou, meer was omdat ik het jammer of zonde vind dat bloemen zo snel verleppen en je ze moet weggooien.
Dat betekent overgins niet als ik er zo over na denk dat ik er niet een hele week plezier van kan hebben, ik ben opgegroeit in een huis waar meestal bloemen waren en ik denk dat ik het ook best wel een vast “ding” wil maken om af en toe een bosje te kopen. Alles moet de eerste keer zijn.

Heb jij wel eens bloemen in huis?

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

