-gesloten- Winactie ♡ win 2 Dagentree vouchers van spa online

at-home-spa-treatment-with-candles_article_new

Heerlijk ontspannen na een drukke periode , je hoofd leeg maken en in de watten gelegd worden heerlijk toch? super want ik mag in samenwerking met spaonline.com, twee dagkaarten weggeven naar keuze!

Over : SpaOnline.com is uitgegroeid tot de grootste boekingswebsite voor Spa’s & Wellnessresorts in Nederland en België. Via SpaOnline.com kun je verschillende spa’s in Nederland en België met elkaar vergelijken en hierbij kun je ook gelijk boeken. Zo vind je hier diverse aanbiedingen, met minimaal 10% korting en lees je reviews van andere bezoekers. De site is overzichtelijk, zodat je gemakkelijk een keuze kunt maken. Het fijne is dat er een actieve klantenservice aanwezig is. Naast telefonisch contact of via de mail, kun je ook online chatten met de klantenservice. Zo krijg je snel een antwoord en kunnen ze je verder helpen met je vraag.

article-new-thumbnail-ehow-images-a07-h5-1p-make-spa-treatments-home-800x800

Wil je liever niet helemaal naakt rondlopen dan kan je ook kiezen voor bijvoorbeeld ladies only dagen.
Ook erg leuk om gezellig met je moeder, zus of vriendin naartoe te gaan! 

Wat moet je doen om 2 dagentree’s voor een sauna naar keuze te winnen?

♡ Volg Oum feerozah op  Instagram
♡ Like de Spaonline Facebook
♡ Like Oum feerozah op Facebook
♡ Laat in de comments achter dat je meedoet met de winactie, met een geldig e-mailadres erbij

Dat is het je kunt meedoen aan de winactie tot  Zondag 1 juni .
De winnaar krijgt een persoonlijke email van mij!

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

15 reacties

  1. JAAA ik wil graag meedoen!!!!!!! X loubbb

    Beantwoorden
  2. imen Bouzaghdoud

     /  18 mei 2014

    Me tooo inshaa allahh

    Beantwoorden
  3. Sumeyye

     /  18 mei 2014

    Ik doe mee 😇

    Beantwoorden
  4. Jeeeejjj !!! Geweldigggg… ik doe mee!!!

    Beantwoorden
  5. soumaya

     /  18 mei 2014

    Email adres is soumie_92@Hotmail.com

    Liefs

    Soumaya

    Beantwoorden
  6. TanteLayla

     /  18 mei 2014

    Dit zou geweldig zijn.. Hmmmm

    Beantwoorden
  7. Sophie

     /  20 mei 2014

    Ik waag ook een kansje 😉
    Mooie actie!

    Beantwoorden
  8. Sandra S.

     /  21 mei 2014

    Ik doe ook mee! Ik like alles en volg je al een tijd op IG. 🙂 ( onder de naam lievekleineikke 😛 ) email is xsandroe @ gmail.com

    Beantwoorden
  9. Anita H.

     /  28 mei 2014

    Jaaa, ik maak heel graag kans op een dagje gezellig ontspannen.

    Beantwoorden
  10. Mischa

     /  31 mei 2014

    Ik doe heeeeeel graag mee!

    Beantwoorden

Geef een reactie

