Follow me

jaja

Oumfeerozah,com draait natuurlijk ook mee op social media, en dat deed ik al voordat ik blogger was, maar beperkt tot een aantal apps, om het zo maar even te noemen.
ik heb dus mijn netwerken op social media uitgebreid en zit nu op onder andere Facebook,Instagram,twitter.

Dus ik dacht waarom geen overzichtje van mijn Social media zodat jullie mij makkelijk kunnen volgen, ik hoop dat ik dan wat meer contact kan krijgen met de volgers op mijn blog dat zou ik heel leuk vinden.

Volg mij op Facebook

Volg mij op instagram

Volg mij op bloglovin

Volg mij op Twitter

Heb jij oumfeerozah al op social media, en zo ja welke?

Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Ik heb geen bloglovin of Facebook, anders zou ik je zeker volgen. Op instagram volg ik je wel en ik het echt schattig dat we feerozah te zien krijgen Allahuma baraklaha

    Beantwoorden

Geef een reactie

